-1- ALIŞMA SÜRECİ -1-

129 7 0
                                    

Of çok yoruldum niyemi çünkü dans pratiği yapıyordum. Kendimi övmeyi sevmem ama çok iyi dans eder ve çok iyi şarkı söyler ayrıca rap yaparım. Bide sular seller gibi korece ve ingilizce konuşurum.
Annem ben 4,5 yaşındayken öldü. Babam da annem öldükten sonra beni büyükanneme bıraktı ve o zamandan beri hiç görmedim. Büyükannem ise geçen sene öldü.

Yani anlayacağınız yanlız başımayım. Büyükannem ölmeden önce vasiyetinde bütün mirasını bana bıraktı ve bana hayallerimi gerçekleştirmem  için vaatlerde bulundu. Aslında ben koreli sayılırım gözlerim çekik çünkü babam koreliymiş.

Ve ben korede kendi başıma bir villada oturan dans stüdyosu olan bir kızım ve şuan aşırı derece de yorgunum. Duş almak için eve gidiyorum çünkü yarın büyük gün. Yarın BİGHİT şirketi katılmış olduğum yarışmanın birincisini çıkış yapan guruplarından birine üye yapıcak ve benim uykumu almam gerek.

--------------------------------------------------------
SABAH

Uyandım ve hazırlanıyorum sonuçları almak için ve çok heyecanlıyım.

Şirkete vardığımda herkesi selamlayarak donuçların açıklandığı panoyu bukfum ve okumaya başladım.

-1 KİM SOEMİN  BTS
-2...........

İsmimi görünce küçük çaplı bir şok geçirdim ve birkaç dakika panoyla bakakaldık. Sonra bir hanımefendi ismimi çağırdı bende şoktan çıkarak hanımefendinin yanına gittim hanımefendi gülerek

"Buyrun efendim Bang PD nim sizi beliyor." Dedi bende gülerek başımla onayladım ve bir kapının oraya yürüdük kapıya gelince kadın kapıyı tıklatıp içeri girdi ve benim gelemem için işaret verdi.

Adam içerideki 7 çocuk bana selam verdi bende selam verdim. 7 çocuğun içinden 2-3 tanesi hariç hepsi bana öfkeyle bakıyordu. Bang PD nim olduğunu düşündüğüm kişi bana yaklaşarak sıkmam için elini uzattı. Bende sıktım.Adam konuşmaya başladı.

"Merhaba Soemin ben Bang Sihyuk sen bana kısaca PD nim diyebilirsin. Bu kişilerde yeni grup arkadaşların. Ben sizi yanlız bırakayımda tanışın."

Kafamla onaylayıp gülümsedim lider olduğunu düşündüğüm çocuk konuşmaya başladı.

"Merhaba ben Namjoon ama sen kısaca RM diyebilirsin.

"Merhaba ben Jin world wide handsome da diyebilirsinㄱㄱㄱㄱㄱㄱㄱ"

"Merhaba ben J-hope memnun oldum."

"Ben Suga"

"Ben Jimin"

"Ben Jungkook"

"Ben Taehyung"

Son dörtlü bana çok soğuk davranmaşlardı bende düz ifademi bozmadan selâmlamıştım onları.

Namjoon  hyung  yanıma yaklaşıp.

"Hadi evden eşyaları alalım ve yurda gidelim ordaki odan hazır." Dedi bende başımla onaylayarak kapıya yöneldim. Kapıdan çıkıp merdivenlere yöneldiğim de
birisi önüme bacağını koydu ben çevik bir insan olduğum için üstünden geçerek aşağı indim.

Bana çelme takan kişi ise adının Jimin olduğunu öğrendiğim çocuktu. Ben ona sinsice gülerken o hem şaşırmış hemde sinirli bir şekilde bana bakıyordu takmadan devam ettim.

Arabama binip eve gittim ve eşyalarımı alıp kapıyı kilitledim ve bundan sonra yalnız olamayacağım için yalnız kalmak istediğimde buraya gelektim anahtarı güvenliğe teslim ederek benden başkasına anahtar vermemesi gerektiğini söyleyerek atılan konuma gittim.

YENİ ÜYE -KTH-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin