_______________________________________
I'm lost, You're lost
I'm in pain, You're in pain
I'm dying inside but you don't care.
Tell me how I coud live with this?
---------------------------------------------------------
-Te-ai schimbat atât de mult Lisa. Jur că nu te mai recunosc. Erai atât de bună, prietenoasă, iubitoare iar acum... Esti una dintre cele mai rele persoane pe care am putut să le cunosc vreodată.
Lacrimi amare încep să îmi alunece pe obraji dar degeaba... Fiindcă știu că asta nu va schimba nimic... Și asta mă doare, mă doare foarte tare.
-Degeaba plangi Rose, tu esti cea care m-a abandonat și m-a dat la o parte nu eu! Ce am facut ca să merit asta?! Spune-mi!
-Nu te-am dat la o parte! Tu te-ai îndepartat de mine!
-PENTRU CĂ MĂ IGNORAI ÎNTR-UNA! CHIAR NU ITI DAI SEAMA CÂT DE MULT MĂ DUREA SĂ TE VĂD LÂNGĂ ALTELE ȘTIIND CĂ EU ERAM CEA MAI BUNĂ PRIETENĂ A TA?!
-E-EU NU ȘTIAM ASTA! DECE NU MI-AI SPUS!
-PENTRU CĂ ÎMI ERA FRICA! ÎMI ERA FRICA DE REACȚIA TA! ÎMI ERA FRICĂ SĂ NU MĂ PĂRĂSEȘTI! DAR SE PARE CĂ DEJA AI FĂCUT-O... ȘI LA FEL ȘI EU!
-Iartă-mă Lisa... Nu am vrut! Iti jur că dacă știam nimic din toate astea nu s-ar fi întâmplat!
-Nici eu nu am vrut. Dar este mult prea târziu. Îmi pare rau Rose dar m-ai pierdut...
-L-Lisa
Nu, nu poate fi adevărat! Refuz să cred asta!
-Adio Park Chaeyoung.
-L-LISA!
Simt cum picioarele mi se înmoaie și cad brusc pe cimentul cel rece și tare exact ca inima ei... Sufletul mă doare, sunt distrusă fără ea.M-ai distrus Lisa...
______________________________________________________________________________🔴INTERZIS HOMOFOBI LOR
🔴G&G
🔴DRAMĂ
🔴SOFT
🔴CARTEA ASTA VA CONȚINE ȘI ALTE CUPLURI DE EXEMPLU:VKOOK, JENSOO ȘI ALTE CUPLURI SECUNDARE
_______________________________________┏○)) ━━━━━━━━!┏○)) ━━━━━━━━!
┏○)) ━━━━━━━━!
ÎMI PARE RAU DACĂ SUNT GREȘELI DOAR CĂ ESTE PRIMA MEA CARTE YURI ȘI AM DESTUL DE MULTE EMOȚII PENTRU CĂ NU AM SCRIS NICODATĂ O CARTE DE GENUL ĂSTA! SPER SĂ VĂ PLACA. PRIMUL CAPITOL O SĂ ÎL POSTEZ ÎN VACANȚA DE PAȘTE! SPER SĂ VĂ PLACĂ ACESTA CARTE. ☺
CITEȘTI
All About You||Chaelisa
RomanceBroken Souls Broken Hearts Broken Dreams Broken Trist Broken Friendship