Beyaz, belki şuan bunu okuduğunuz sayfanın rengi belki çok ama çok sevdiğiniz meleğinizin kanat rengi.. Beyaz en sevdiğim renkTİ.
Hatta bu konu hakkında Yoonie ile değişik bir konuşmamızda vardı.
_-_-_-__-
"Yoonie?"
"Hımm"
"En çok hangi rengi seviyorsun?"-Gözlerini gözlerime sabitledi-
"Siyah"
"Neden?"
_-Yanıma yaklaşıp kulağıma fısıldadı_-
"Çünkü...siyah kırmızının üst kısmıdır. Tutkunun uç noktasıdır. Azıcık kan kırmızıdır. Ama bir bidon kan siyahtır. İntikamı alınması gereken siyah kan..."
-bir süre sessizlik oldu-
"Sen?" dedi. "Sen hangi rengi seversin"
"BEYAZ.."
"Neden?"
"Her rengi içinde barındırıp hiçbiri olmayan bir renk,tutku , acı , aşk ve intikam aynı zmanda hem hepsi hem de hiçbiri.."
"Güzel.." dedi "Ben siyahım sen beyaz "
"Ne bu bir sorun mu?"
"Hayır" dedi "Düşünsene, siyahın üstünü beyazla kapatamazsın gri olur, ama beyazın üstü siyahla kapanır.."
"Ne demek istiyorsun?"
"Demek istediğim beyaz asla siyahı örtemez onu koruyamaz sadece onun yüzünden kendisi de kirlenir..o yüzden siyahın üstüne beyaz sürünce gri olur."
_-_-__-_-
Şimdi anlıyorum siyahın üstüne beyaz sürülmemesi gerektiğini. Şimdi anlıyorum siyahı aydınlatmak için gelen beyazın kirlendiğini ama siyahın beyazı kendi karanlığına çekebildiğini...
Bembeyaz odanın içinde tek bir siyah var. O da beni bağlayan zincirler...Beni beyazı bağlayan içine hapseden zincirler... Kapı gıcırtısıyla başım oraya dönüyor. Siyaj giyinmiş bir adam beni kendi karanlığına çekmek için burda.."Hoşgeldin Bakıyorunda ağlamayı bırakmışsın.."
O an hatırladım bir iki saat öncesi deli gibi ağlayıp Jungkooku Hyungumu sorduğumu..
"Yazık acıyorum sana sırf lanet seni seçti diye herşeyini kaybediyorsun.."
Gözyaşım yanağımdan aşağı düştü. Lanet beni seçmişti. Hayatımı altüst etmiş ve yanımda yoktu.
"Şimdi tek yapmamız gereken beklemek sana burda acı çektirip Yoonieyi ağa düşürmek. Tabi aynısı Kimikimi içinde geçerli.."
Kalbim acıyordu. Bundan daha büyük bir acı olabilir mi? Daha fazla canımı yakabilirler mi? Yoonie canım acıdığını hissedince yine yanıma gelip "Korkma hyungun yanında sevgim seni kurtarmaya geldi" der miydi?
En başından Yoonie hyungun bunlarla geleceğini bilsem gene istermiydim onunla olmak?
Yine sever miydim? Yine ister miydim onun insan olmasını?En önemlisi yine canımı yakmasını göze alarak güzel bir gelecek umuduyla yaşar mıydım?
-Gelecek bölüm-
"Anne!!"
"Melek mi? Saçmalamayı kes melek diye birşey yok"
"Sevgililerinizin yerine geçmeniz çok cesurca"
"Pardon acaba sizi tanıyor muyum?"
"Ben Kim Taehyung ,Kardeşim Min yoongi ile bir seyehat için geldik..uzaklardan"