Jimin szemszögéből
Reggel mikor felébredtem,nem találtam Jungkook-ot.
Lehet bement hamarabb a céghez. De nem hiszem,mert mindig együtt megyünk.
Aztán ahogy felültem,leakartam tenni a lábam a szőnyegre, amikor valami szokatlant éreztem a talpam alatt. Elnéztem,és vörös rózsa szirmokkat találtam szemben magam. Kicsit elérzékenyültem, de a boldogság elég feltűnően kiült az arcomra.
Fel álltam és követni kezdtem a szirom ösvényt ami a nappaliig vezetett. A nappali közepén ott áll az én szívem párja.
Amikor észre vett, rám mosolygott, majd közelebb jött és megcsókolt.
-Jó reggelt lépes mézem!-suttogta a fülem mellett, amitől elkapott egy jól eső borzongás.
-Neked is jó reggelt szerelmem. -mondtam,majd mélyen magamba szívta édes fűszeres parfümét. Széles mellkasába bújtattam vörös arcom,és bele csimpaszkodtam a fekete zakójába.
-Még két hét és
össze házasodunk.
Soha életemben nem voltam még ilyen boldog. Megszeretném köszönni, hogy vagy nekem,és hogy viszont szeretsz. Nekem nem is kell nagyobb boldogság.
Te magad vagy számomra a boldogság!-suttogta,majd a fejem búbjára puszilt, én pedig elsírtam magam. Nem.
Nem azért mert szomorú voltam. Nem! Hanem azért mert felhőtlenűl boldog!
-Mutatni szeretnék valamit.-suttogta,majd megfogta a kezem, és maga után húzott.
Elindította a videót.
Egy kisfilm volt ami rólunk szólt, a kezdetektől kezdve.
Gyönyörű volt. Pár képkockában újra éltem minden pillanatot ami számomra olyan fontos. Zokogva bújtam a mellkasához.
Magamhoz öleltem, és hosszan megcsókoltam.
-Köszönöm! Gyönyörű lett!
Nagyon szeretlek Jungkook!-mondtam, majd
megtöröltem a szemem.
Az ölébe ültem és megcsókoltam.
-Hmm...hozzuk előre a nász éjszakát?-vigyorgott perverzül,
majd a fenekembe markolt.
Picit megugrottam,majd hajába túrva csókoltam tovább.
-Csak két hét. Kibírod életem.-suttogtam a fülébe, majd picit bele haraptam.Ez lenne az utolsó rész. Remélem tetszett.
By :Tomoe19970830
YOU ARE READING
Érted élek!❤🔐/BEFEJEZETT/
RomancePark Jimin! Csak egy hétköznapi srác. Olyan mint a többi! Jimin nem ismerte az apját. A szülő falujukból elköltöztek az anyjával egy nagyobb városba. Szerette a város könyvtárát. Így találkozott Jeon Jungkook-al! És innentől gyökeresen m...