1- parlant sobre els meus poders..

21 0 0
                                    

bueno va ser com un altre dia que hi vaig anar a shield a entregar una feina. en aquell moment va vindre nick furia i em va parlar d'una feina de què tenia que reclutar al capità amèrica. vaig anar en busca d'ell fins que..

capità amèrica- hola qui ets ?                                                                                                                                           sira- soc l'agent sira shenfield. com pots descubrir m'han enviat a fer reclutament i tu ets un dels què tinc que reclutar :)                                                                                                                                                capità amèrica- no et conèc lo suficient per tindre la confiança per anar amb tu. qui t'envia ?         sira- m'envia nick furia. el director de shield i vol què tu et unés amb nosaltres per una bona causa capità. ens agradaría que tu estiguesis amb nosaltres..                                                                          capità amèrica- i si dic què no que em podria pasar ?                                                                                            sira- pues tindria que utilitzar als meus poders per que tu vinguesis.. i serà per les dolentes.. i no m'agradaría utilitzarlos..                                                                                                                                                     capità amèrica- quis poders tens si és poden saber esclar..                                                                                sira- tinc el poder de veure el pasat i el futur de les persones que toco i penso i també saber on poden estar aquella persona en cualsevol part de l'univers :)                                                                           capità amèrica- carai ! val val ja i vaig amb tu ara mateix..

mentres jo portava al capità amèrica a la base secreta de shield vaig rebre una trucada de nick.. 

nick- sira tinc una altre missió per a tu cuan portis al capità a la base                                                           sira- i quina missió es ?                                                                                                                                                         nick- ens a arribat un informe sobre que hi ha una persona que necessita la teva ayuda.. exclar tens que anar si o si..                                                                                                                                                             sira- i qui necessita la meva ayuda ?                                                                                                                               nick- Clint burton :)                                                                                                                                                                sira- val vaig cap allà amb ell  cuan deixi al capità a la base. canvi i tallo                                                    

jo estava per portar al capità amèrica a la base per fer uns controls molt especifics psicofisics i després vaig anar per la missió amb en Clint ..   

espero que us agradi aquesta història en català dels vengadors i tu :) doneu-li amor


els vengadors i tuWhere stories live. Discover now