Keď som sa prezliekla zišla som dole do kuchyne a začala som variť špagety pretože je to rýchle a jednoduché. Vybrala som si hrniec kde som dala variť špagety a začala robiť paradajkovú omáčku . Keď som mala všetko hotové tak som si to nabrala na tanier a išla si sadnúť za stôl . Po dojedení som dala tanier do umývačky a ostatné špagety s omáčkou dala do chladničky aby mali aj mamka s ockom. Odložila som to a išla som do obývačky kde som si sadla na gauč a zapla televízor. Prepínala som programy keď zrazu som našla This is us od One Direction. Odbehla som si do kuchyne po nejaké čipsy a kolu sadla som si na gauč a začala pozerať film a popri tom jedla. Keď sa film skončil vypla som telku a išla do izby kde som si zapla mobil a išla na Instagram či tam niekto niečo nepridal. Keď tam nič zaujímavé nebolo tak som vypla mobil a išla spať keďže už bolo niečo po pol 12.
********
Ráno róm sa zobudila niečo po 10 zišla som dole. Za stolom sedel ocko a čítal noviny a popritom píl kávu na stole ma čakali lievance ktoré mamka urobila. Pozdravila som ich a išla jesť lievance . " Zlatko o dva týždne máš 19 a máme pre teba veľké prekvapenie " povedal mi ocko a ja som sa skoro zadusila. " Aké prekvapenie?" Spýtala som sa zvedavo " Nebuď zvedavá budeš skoro stará a nepoviem ti to lebo by to nebolo prekvapenie " povedala mamka " Mami prosím " prosila som ju " Nie, ale jedno ti môžem povedat. O dva týždne sa sťahujeme do Londýna " povedala mamka so širokým úsmevom " Mami ale ja tam nechcem ísť pretože tam nebude Lenka " povedala som smutne" Lenka tam ide s nami. Jasné že aj s jej mamkou, otcom a súrodencami" povedala mamka. " Ďakujem mami si najlepšia " povedala som a hodila sa jej okolo krku. " Jasné že aj ty ocko" povedala som a hneď sa na neho nalepila pretože sa tváril smutne. Na jeho výraze sme sa s mamkou pekne zasmiali. Dojedla som a išla hore do izby kde som sa osprchovala umyla si vlasy, tvár a zuby. Napísala som Lenka či nejde von a odpísala mi že pôjde rada. Tak som sa oblieklaOblekla som sa trošku teplejšie keďže je už polka novembra . Išli sme von rozprávali sa o blbostiach keď ma zrazu niečo napadlo . " Lenka o dva týždne sa sťahujeme do Londýna a mamka s ockom mi povedali že majú pre mňa veľké prekvapenie " povedala som nadšene " Hej a aké prekvapenie ?" Pýtala sa zvedavo " Neviem to mi nepovedali pretože by to vraj nebolo prekvapenie " povedala som na oko smutne na čo sme sa obidve zasmiali . Pozrela som sa za Lenku a tam bol...
**********
Ahojte takže ďalšia časť . Pokračovanie bude v ďalšej časti
YOU ARE READING
Zayn Malik is my brother. 1D✓
FanfictionAhojte moje meno je Faith Malik. Bývam na Slovensku. Končím strednú školu. Nemám žiadnych súrodencov.Čo sa stane ak sa Faith dozvie že Zayn Malik je jej brat a Liam Payne brat jej najlepšej kamarátky ? Dozviete sa v príbehu . !Príbeh môže obsahova...