Efe Korkmaz ve Sürprizleri...

7 1 1
                                    

Sabah uyandığımda Servisi kaçırmak üzereydim servisin gelmesine 10 dakika vardı.Hemen üzerimi giyindim Ve çantamı hazırladım.Annem ve teyzeme selam verdikten sonra Aşağı indim.Servisi beklerken Kulaklığımı taktım ve rastgele bir müzik açtım.Servise bindikten sonra Telefonumdaki bildirimlere bakarken Cansudan Gelen bir mesajı gördüm.
-Su acil buraya bakman lazım!!
-Efe'nin Arkadaşı Mert yazdı
-Of hadi Su!!!
-Haaddiii
Bunları görünce şok oldum.Servis okula yaklaştığında Cansuya Mesaj attım;
-Cansu bahçeye in.
Servis okulun bahçesine geldiğinde Cansu bir bankta oturup beni bekliyordu.Servisten indiğimi görünce hemen yanıma koştu ve şunu söyledi;
-Mert benden hoşlanıyormuş.
-Neee!!
Biraz fazla bağırmış olabilirim Çünkü yürümeye başladığımda bahçedeki herkez bana bakıyordu.Sınıfa girdikten sonra Her sabah olduğu gibi bir sıranın üzerine oturarak telefona bakmaya başladım Cansuda yanımda aynısını yapıyordu...Tam kendimi Müziğe kaptırmışken son kalan birkaç beyin hücremde yok oldu Çünkü sabah ilk ders "Matematikti" Bu ders programlarını kim hazırlıyor diye geçirdim içimden çok af edersiniz ama kim neden Sabah ilk dersi matematik yapar ki.

*****
Öğlen arası sınıfta oturuyorduk ve Bi anda sınıfa 2 kişi girdi hiç kafami kaldırıp bakmadım bile ama birkaç saniye sonra kendime engel olmadım ve Kim gelmiş diye Baktım ve Karşımda duran Kişinin "Efe" olduğunu anlamam çokta uzun sürmedi Hemen Kendimi düzeltme ihtiyacı duydum sonra Cansunun sabah söyledikleri aklıma geldi...Cansu için gelmişlerdi bu aklıma geldikten sonra 2 sıra Arkamda oturan Cansuya baktım Sonra Cansu bana Kaş-göz hareketleri yapmayı başladı ve Kafamı Çevirdiğimde Efe'nin yanımda oturduğunu gördüm Ben şok geçirirken Efe benimle konuşmaya çalışıyordu.Tam yanımda oturan Efe'nin sesi nedense bana çok uzaktan geliyordu Dediklerinin çoğunu anlamıyordum ayılmam Cansunun öksürüğüyle oldu bir anda dalgın gözlerim Efeye bakmaya başladı Ayıldıktan sonra Efenin söylediklerini artık duyabiliyordum ve Eminim ki şuan Yanaklarım domatese dönmüştür.Efe bana Iyi misin diye sordu ve azda olsa kekeleyerek Evet diyerek cevap verdim.Sorduğu 2.sorudan sonra gerçekten bir rüyadayım diye düşündüm Çünkü bana okuldan sonra birşeyler yapmak istermisin dedi Ve Bi anda kendi elimde olmayan bir şekilde Cansuya döndüm Cansu onaylayan bir şekilde bana kafa salladı bende tamam 3de bahçede Diyerek cevap verdim çok fazla konuşmamıştık ama bi anda zil çaldı ve Ben şok oldum Çünkü Cansu mert ile sarılmıştı Yani sevgili olmuşlardı nasıl olmuştu da herşey bu kadar hızlı gelişmişti yada herşey hızlı mı olmuştu yoksa ben Efeyle zaman geçirirken biraz fazla mı şokta kalmıştım bilmiyorum.Mert Efe'ye yaklaşırken efe sıradan indi ve bana bir not verdi...Notu açmak için çok heyecanlandım ama onların yanında açamazdım onların çıkmasını bekledikten sonra Hemen notu açtım ve Notun içinde yazan şey Nefesimi kesti Notta "Seni Seviyorum Su" yazıyordu...

SATÜRNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin