Capitol 4: Un gran tresor

21 2 0
                                    

Era ple mes d'agost, em vaig despertar suant, em feia vergonya baixar al pis de baix, havia quedat en ridícul la nit anterior. Sobtadament algú va picar a la porta, era la Mariona, sense preguntar va entrar i es va asseure sobre el llit.
Primerament es va disculpar per tot el mal que m'havia causat, i seguidament em va preguntar pel meu passat i per com havia arribat a casa seva. Després de la llarga xerrada vam acabar plorant les dues, mai ens havíem arribat a conèixer l'una a l'altra, simplement ens jutjàvem pel que semblàvem no pel que érem. En el fons la Mariona, em va demostrar que era una persona comprensiva i sensible. Vam baixar a la cuina , l'Anna i l'Ignasi, el meu pare d'acollida, ens havien preparat un exquisit esmorzar. Ens vam vestir i vam anar a passejar al Tobby, el gos. Al tornar a casa, l'Anna i l' Ignasi ens estaven esperant al cotxe per anar a dinar al restaurant. Per la tarda vam anar al centre comercial i a la gelateria, quan vam tornar a casa ja era fosc. La Mariona i jo vam fer-nos un bany a la fresca piscina i quan vam sortir ja estava el sopar a taula.
Vaig donar-me conta que tot estava canviant, de que ja començava a conéixer el que era la felicitat. La familia és un gran tresor, sentia que cada cop encaixava més, que m'estimaven.
———————————————————————

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 16, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

INSOSTENIBLEWhere stories live. Discover now