Heh

1K 34 12
                                    

Myśleliście, że to rozdział? Hah! Nie ma tak dobrze biczys. Dostałam nominację od perełki Pani_Pocky.

Deal with it.

1. Co teraz robisz?
Leżę i przykrywam wacikiem ucho bo kolczyczka sobie kolejnego zrobiłam.
Pochwalę się nawet, bo mogę.
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆

2. Opisz mnie w kilku słowach.
Like wth? Czemu ja cię nie obserwowałam - szok - shame on me.
Z tego co ogarniałam to spoko laska ze świetnymi książkami, pisząca jutro anglika.

3. Czy masz rodzeństwo?
No ba, 2 braci i 1 siostrę.

4. Twoje hobby?
Rolki, zakupy, Netflix, sen, ukulele.

5. Twoja historia z dzieciństwa.
Wszystkie takie pojebane, kiedy nie trzeba to pamiętam a w takich momentach to nagle tak jakbym normalnym dzieckiem była. No ale dobra.

~2 klasa podstawówki~

Dzień mamy, dzieci w klasach się uczą a w tej jednej klasie, tyłem do okna siedzi sobie mała Edytka. Pisze list, bo tak pani powiedziała a co pani powie to świętość jest. No więc piszę sobie list i w pewnym momencie pół ławki zalewa się jej śniadaniem. Koleżanka zaskoczona odsuwa się jak najdalej. Pani jeszcze nie zauważyła a Edytka cała zapłakana. Pani w końcu zauważa, mówi żebym poszła do toalety bo cała ręka do fajdana. Idąc do tej toalety napotyka chłopczyka, który ciekawie na nią patrzy. Kiedy już robi co trzeba w toalecie, wracając do sali natrafia na drugą panią. Zapewne zawiadomioną przez wcześniej wspomnianego chłopczyka. Biedna Edytka znowu musi się tłumaczyć.
End.~

6. Ulubiony film.
Lubię wszystko, dosłownie.

7. Wolisz książki na watt czy zwykłe.
Czytam przeważnie tu ale jak się coś trafi godnego mnie to czytam czytam.

8. Ulubione imię męskie/damskie?
D: Felicja.   M: Marcel.

9. Największy przypał.
Jezu mój, całe moje życie to jeden wielki przypał. Raz spadnę ze schodów, raz stwarzam niebezpieczeństwo na drodze, raz wpada mi telefon do toalety a ja go jeszcze myć chcę. Za dużo tego.

10. Opisz siebie w 4 słowach.
Pojebana, zajebista, optymistka, godna zaufania. No idealna. 🤟

11. Nominuj.

-Sheenaz-

Zapewne za niedługo to zniknie ale ci wyjątkowi to zobaczą, a takie rzeczy nie mogę was NIE INTERESOWAĆ.

Hetalia Slavic Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz