* Emilia *
Hmm... - otworzyłam oczy i przez chwilę, patrząc się w sufit zastanawiłam się gdzie jestem.
Ach, no tak to przecież salon Dawida. -zaczął mnie nagle boleć brzuch. - Auć, co to ma być? - ścisnęłam pięści, przy tym czując jakieś pęknięcia.
Spojrzałam się szybko w prawo i zauważyłam, że trzymałam Dawida za rękę. Zawstydzona szybko ją zabrałam.
Ciekawe czemu on tam śpi i czemu przez całą noc spaliśmy ze złączonymi dłońmi. - zrobiłam się czerwona na samą myśl. - A ja chyba, mu ją złamałam!
Szybko podniosłam się (chociaż z chęcią bym jeszcze pos...
O NIE! KTÓRA JEST GODZINA?!?!? - zerwałam się z łóżka i poleciałam do zegaru. - ÓSMA?!?!
Już miałam wychodzić z domu, ale no tak...
Przecież ja nie mam pracy.
Stałam tak jeszcze chwilę ze spuchniętymi oczami, ponieważ się nie wyspałam i próbowałam złapać powietrze. - Ale mi niedobrze... Zaraz się zrzygam... - pulsowało mi coś w brzuchu, a na dodatek bolała mnie głowa. - To chyba, po tej wódce...
Złapałam się za czoło i przy okazji poczułam, że moja rana już się krzepnie. - Przynajmniej coś.
Ale ja już muszę wracać do domu. - już miałam łapać za kurtkę, ale nagle o czymś pomyślałam. - Hmm... A może nie będę taka chamska i poczekam jak wstanie i wtedy mu to powiem? Tak, to lepszy pomysł. - stwierdziłam i siadłam się do stołu, włączając telewizję.
- Witajcie ponownie w... bzdetkach!
No nie, czemu te dziadostwo ciągle tu leci! Ale nie ma nic lepszego, więc obejrzę już to... Ciekawe co gadają o mnie tym razem.
- Czy pamiętacie tajemniczą, nową dziewczynę Kwiatkowskiego? Tym razem mamy jeszcze coś lepszego! - powiedziała znana mi już blondynka.
Coś lepszego... Co oni znowu wymyślili...
- To jest news z ostatniej chwili! Stało się to wczoraj, a mianowicie okazało się, że Dawid to zaborczy zmieniacz rękawiczek! Paparazzi przyłapało go, kiedy był w mieście i wchodził do jakiegoś pomieszczenia. Później przez okna było widać, że była to pewna czarnowłosa kobieta, ubrana wcale nie byle jak! Miała niebieską, elegnacką sukienkę i siedziała przy stole razem z naszym Dawidem. Jak podaje paparazzi - ,,Kiedy obserwowaliśmy ich, widzieliśmy gwiazdki w oczach Dawida". A więc może Dawid ma kolejną nową dziewczynę? Albo co gorsza ma ich więcej, a wszystkie o tym nie wiedzą? Napiszcie na naszym fanpage'u co o tym sądzicie! A teraz zmykamy i puszczamy wam wystrzałową muzę, nowej wschodzącej gwiazdy Aprylin Groody!
Co? - zawiodłam się.
Czyli... Nie dość, że jego dziewczyna to nie Kasia... To jeszcze w ogóle jakaś czarnowłosa, o której istnieniu nie miałam pojęcia! - zatopiłam się w myślach.
Prawda była taka: Nienawidziłam kiedy gadano o mnie te głupoty. Ale tak w głębi serca... To było nawet miłe, ,,być" na niby jego dziewczyną...
Ach... W ogóle jak oni go nazwali? Zaborczym zmieniaczem rękawiczek? Co za prostaki. Ale może on naprawdę jest ciągle przyłapywany z innymi dziewczynami? Ale co ja się dziwię... Przecież on może mieć każdą, a każda na pewno chce mieć też go. I nawet gdyby może ożenił się z Kasią, to i tak ciągle podrywałby inne, a w najgorszym przypadku miał z nimi romans.
Więc po co zawracam sobie nim głowę? Powinnam znaleźć sobie kogoś innego, a nie próbować wspiąć się na najwyższy szczyt, mając jedynie szpilki...
CZYTASZ
Tajemnica | D.K.
FanfictionEmilia nie ma łatwego życia. Jej ukochany tata zmarł kiedy była jeszcze dzieckiem. Została sama z mamą, która była dla niej bardzo ważną osobą, jednak później kazała jej się wynosić z domu. Dziewczyna mieszka teraz w pewnej wiosce przy pięknej łące...