MLG 31 💙

83 2 0
                                    


PANG!

Jinyoung terteleng ke kanan. Pipi disentuh. Lidahnya menolak pipi yang terasa pijar tadi. Kemudian dia pandang jinsun didepannya. Nampak kecil tapi berbisa.

"apa lagi awak nak dari saya hah! Tak cukup lagi kew apa yang awak buat dekat saya selama nih! "

"miss dengar saya ada alasan kenapa saya buat macam tu dekat miss!"

"tapi perlu kew dengan cara kotor hah! Saya ada maruah, sekarang saya dah tak de apa-apa! Ini semua sebab awak!!"

Dada jinyoung dipukul bertubi-tubi sambil menangis . Geram dengan tindakan jinyoung yang tidak sewajarnya.  Jinyoung capai tangan jinsun dan tolak jinsun di dinding.

"tolong lahh dengar cakap saya dulu miss!"

"lepaskan saya!!! Saya taknak!!"

Jinsun banyak menolak badan jinyoung. Jinyoung geram. Bibir bawah diketap kuat. Bibir jinsun terus dikucup. Membulat mata jinsun.

"umphhh umphhh! "

Kucupan jinyoung melarat sampai ke leher. Jinsun menangis lagi. Kejadian malam itu mula terbayang.

"be-berhenti jinyoung!! A-appo!! "

Jinyoung tidak juga berhenti. Cukup-cukup lah dia bersabar dan layan perangai ji sun yang makin lama makin keras kepala.

"be-berhenti, jebal!"

Tubuh badan jinsun meleret jatuh ke bawah. Kucupan jinyoung tak lepas.  Matanya dipejam erat. Jinsun harap ada sesiapa yang boleh tolong dirinya sekarang ini.

"yahh!!!"

Badan jinyoung ditarik kasar dan ditumbuk. Jinyoung tersungkur jauh.

"awak okay tak ?"

Jisun buka matanya. Namja tempoh hari. Kim TaeHyung.  Terus badan taehyung dipeluk erat. Taehyung balas pelukan jinsun. Bergetar teruk. Mungkin takut. Jinsun menangis.

"shuhhh.. Saya ada dekat sini.. "

Ujar taehyung sambil menepuk belakang jinsun dengan lembut.

"kau siapa nak halang aku hah!"

Taehyung bangun pelukan masih lagi tidak lepas. Perlahan tangan jinsun jatuh. Dari leher ke pinggang taehyung, mukanya juga disembamkan pada dada. Taehyung tinggi sangat.

" saya tengok awak muda daripada dia then why you treat she like this, awak dengan dia ada relation kew? "

"jangan sibuk urusan orang lain! "

"saya tak kan sibuk dengan urusan orang lain kalau orang tu rela dengan apa partner dia buat. But now saya nampak dia terpaksa sebab tu saya masuk campur "

Jinyoung pandang taehyung dengan jelingan kemudian dia pandang jinsun yang masih memeluk badan taehyung. Lagi sakit hati bila tangan taehyung di pinggang jinsun.

"dia.... Bakal isteri aku puas hati!! "

Taehyung tolak badan jinsun. Mereka berdua berpandangan. 

"betul kew awak bakal isteri dia?"

Jinsun pandang taehyung. Kemudian Dia pandang jinyoung yang tak jauh daripadanya.

"dia.. Pelajar saya dan saya bukan bakal isteri dia. Dia memang gila sebab mengaku yang tutor dia sendiri bakal isteri dia "

Taehyung mengangguk tanda faham. Jinyoung sudah genggam tanggnnya.

"jangan nak merepek! Kau bakal isteri aku! Soon aku akan dapat kau juga walaupun kau lari jauh dari aku! Jangan lupa kau akan 'bawa' satu lagi sebahagian dari aku! Tak hari nih esok lusa aku dapat kau! Waktu tu juga kau akan kawin dengan aku!"

Jinyoung pergi dengan keadaan marah. Airmata jinsun mengalir lagi. Perbuatan jinyoung masih terasa di tubuh badannya.

Taehyung menyentuh bahu jinsun serta merta jinsun tepis. 

"ma-maafkan saya.."

"gwaenchana.. Awak dah okay kew?. "

Jinsun hanya mengangguk. Taehyung mahu tanya lagi tapi deringan telefon milik jinsun berbunyi mematikan perbuatannya.  

"yeobose--"

"jinsun datang ward anty sekarang!!"

"omma...."

Terus jinsun berlari tinggalkan taehyung.

[ COMPLETE  ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」Where stories live. Discover now