- pravidla

485 44 49
                                    

ahoj, vítejte v mé knize coverů! vše má ale samozřejmě svá pravidla, proto bude nejlepší, když se je dozvíte hned na začátku.

rozhodli jste se, že máte zájem o cover ode mne. co dělat?
napsat objednávku do komentářů u této kapitoly!

do objednávky napište:
1) název knihy.
2) vaše wattpad jméno - tak budete na coveru uvedeni jako autoři.
3) co na cover chcete (libovolnou smutnou dívku, Johnnyho Deppa, pláž, led, lva...) - zkrátka vysvětlete, jak má cover vypadat, klidně se rozepište.
4) stručný děj, ať vím, na co cover dělám.
5) nálada, žánr - potřebuji vědět, jakou atmosféru chcete, aby cover měl.
6 nepovinné) cokoli, o čem bych měla být informována, speciální požadavky, dodatky.

knihu, na kterou vám dělám cover, musíte vydat nejpozději do měsíce od obdržení coveru.

zavřeno/otevřeno:
- Když je v popisu knihy napsáno zavřeno, znamená to, že dočasně nepřijímám objednávky.
- Když je v popisu knihy napsáno otevřeno, znamená to, že přijímám objednávky.

musíte dodržovat:
- NEVYDÁVEJTE COVER ZA SVŮJ - autorská práva.
- UVEĎTE MĚ DO POPISU KNIHY JAKO AUTORKU COVERU.
- nesmíte cover sami upravovat, pokud se vám něco nelíbí, můžu to předělat, nedělá mi problém si o tom s vámi promluvit a změnit, co vám nevyhovuje.
- nesmíte mít ten stejný cover objednaný i u někoho jiného.
- neberte si cizí covery.
- nezapomínejte na slušné chování.

měli byste vědět:
- jak jsem zmiňovala výše, pokud se vám na coveru něco nelíbí, nebojte se napsat, ráda ho upravím.
- dělám covery jako "koníček", proto mám právo odmítnout vaši objednávku, i když to obvykle nedělám.
- stejně jako ostatní chodím do školy, mám nějaké zájmy i povinnosti, takže neočekávejte, že cover bude hotový za hodinu od chvíle, kdy o něj požádáte.^^
- pokud se rozhodnete, že už můj cover nechcete používat, určitě mi napište, abych o tom věděla.
- na covery se podepisuji (malým písmem, světle).

snad splním vaše představy!
sewenth

Covers//zavřenoKde žijí příběhy. Začni objevovat