Roommate

49 5 2
                                    

Üniversite de okumakta olan iki kişi: İkisinin de evleri okullarına çok uzaktı, bu yüzden ev kiralamak zorunda kaldılar. İkisi de aynı eve talip oldu. Anlaşmak için bir cafede oturmuşlardı.

TH:Üzgünüm ama benim bu eve çok ihtiyacım var, müsade edin ben alayım.

JK:benim de bu eve ihtiyacım var ,kalacak başka yer yok ve en uygunu burası (dedi karşısında oturan kişiye) başka yere baksanız olmaz mı?

Taehyung ,kahvesinden bir yudum aldı ve arkasına yaslanıp dikkatlice Jungkook'un gözlerinin içine baktı.

TH:Üzgünüm benim için de en uygun yer burası. Siz baksanız daha iyi olmaz mı? Bencillik etmeyin lütfen.

Jungkook,düşüncelerinden sıyrıldıktan sonra,taehyung'a dönüp:

JK:Peki aynı evi ikimiz kullansak? Hem bize daha da ucuza mal olur.

Taehyung,elleri ile dudaklarıyla oynuyor Jungkook'un sunmuş olduğu teklifi düşünüyordu. Çok geçmeden Jungkook'a bir soru yöneltti.

TH:Olabilir,mantıklı bir seçim olacaktır...
Peki,Hangi üniversite'ye gidiyordunuz?

JK: Yonsei teknik üniversitesine gidiyorum ,ya siz?

Tae,gözlerini kocaman açıp Jungkook'a yakınlaştı.

TH:Ben de oraya gidiyorum... peki hangi bölüm?

Jungkook,tae'nin aniden yakınlaşması ile geri çekilip çekingen bir tavırla cevap verdi.

JK:Y-yazılım mühendisliği.

Taehyung,biraz duraksadıktan sonra: geri çekildi.

TH:Ohh~ ben grafikerim...her neyse hadi gidip ev sahibi ile konuşalım bu durumu.

JK:ah tabi (dedikten sonra ayaklandı.) şey adınız neydi? (jungkook fazla utangaçtı sesi bile çıkamıyordu Taehyung'un karşısında.)

TH: Ben Taehyung..Kim Taehyung. Yaşım 23, son sınıf öğrencisiyim, peki siz?

Jungkook'un gözleri büyümüştü. Bu kadar büyük olabileceğini tahmin edememişti. Ama en azından güvenilir biri gibi duruyordu.

JK:ben 21 yaşındayım, jeon jungkook. tanıştığımıza sevindim..hyung.

Taehyung'un yüzünde hafif bir gülümseme belirdi.

TH:hyung mu dedin sen?

Jungkook,Tae'nin yüzünde ki gülümsemeyle gülümsedi,Taehyung'a

JK:evet,sonuçta benden büyüksünüz.

TH:anlıyorum haklısın. Bana hyung demelisin,İyi anlaşalım.

Taehyung yüzünde ki mutlu gülümseme ile Jungkook'un sırtını sıvazladı. Ve yürümeye başladı.

Jungkook arkasından yürümeye başladı. Utangaçtı her zamanki gibi en ufak şeyde yanakları kızarıyordu.

JK:i-iyi anlaşalım hyung.

Jungkook ve Tae kafeden çıkmış ev sahibi ile görüşmüşlerdi. Ev sahibi bu fikre olumlu bakmış,anahtar teslimi olmuştu bile.

ROOMMATE ||Vkook|| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin