16.bölüm

30 6 0
                                    

Keşke o kocaman şehirde sana rastlamasaydım. Çıkmasaydın karşıma. Gülmeseydin öyle. Yıkacağın hayalleri kurdurtmasaydın mesela. Siz hiç rüyanıza girecek kadar sevdinizmi mesela? Ben sevdim. Ne mi oldu şimdi? Vazgeçtim. Evet ben vazgeçtim. Eskisi gibi bakmıyordu uzun uzun gözlerime. Eskisi gibi bırakmayacağım diyerek sarılmıyordu. Eskisi gibi silmiyordu göz yaşlarımı. Kendisi ağlatıyordu. Hastalandığımda geçer birşey yok diyordu, bana iyi giyin, su ısıt, ilaç al, doktora gitmeliyiz diyen adam.

Ne güzel yıktın hayallerimi öyle. Ne güzel bakabildin başka bir kadının gözlerine. En güzelide, ne güzel uydurmuşsun o yalanları bana. Gitmek için geldiysen hayatıma hiç gelme. Git. Öyle bir git ki seni sadece içimde sevmeme izin ver.

Boşver.. Sen olmadanda severim ben seni. Karşılıksız. Sevgim yeter bize. Sen, ölüme aşık bir kadını, yaşamaya hayran bırakan adam. Ben bakışına aşık kendimi, hayran bırakan kadın.

Özür dilerim baba. Seni benim gibi kimse sevemez demiştin. İnanmadım. Affet... bundan sonra rüyalarımda nasıl bakacağım o nurlu yüzüne?

Yıktılar kızının hayallerini. Darmadağın ettiler. Bakmadı kimse gözünün yaşına. Bir el uzat yanına gelmek istiyorum baba. Sana ihtiyacım var. Sen bana takma herşey geçer derdin hep. Geçmiyor be baba. Bu şehirden gitmek istiyorum, bu dünyadan. Ama boşver babacım üzülme sen hiç benim için. Çünkü Nazım hikmette kavuştuktan sonra vazgeçti. Dünyadayım baba, bunun tedavisi yok!...



2019/3/28
11:39

Şehrin Masum Duvarları..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin