❤BENİ BIRAKAMAZSIN❤

22 8 0
                                    

Ameliyatım 2 gün sonraymış ve benim ondan birgün önce fanmeeting'im vardı.Yang PD'NİM iptal etmek istedi ama ben redd ettim.Ameliyatımın iyi geçeceğine inanıyorum ama başaramama ihtimali de yüksekti.O yüzden onları bir saniye bile olsun bırakmak istemiyorum bu yüzden bütün günümü Blink'lere ayırmak istiyorum.

-Heey çabuk haxırlanın,menejer gelecek birazdan hasta halimle sizi bekleyememem.Blink'leri de bekletemem.(rs)
-Diyene bak sanki biz çok mu istiyoruz?(jn)
-Tamam tamam az konuşun yürüyün gidelim.(js)
-Lisa nerede?(rs)
-Tae onu bırakacakmış?!(jn)
-Vay bak sen şu maknea'ya!(rs)

***
Aradan birkaç saat geçmişti.Fan buluşma yerine geldiğimizde,tabi lisa bizden erken gelmişti.Kare gülüşlü enişteciğimiz,onun sevgilisi Lisa'yı bırakmıştı.Koşarak yanımıza geldi.

-Ne oldu Lisa?
-T-tae...

Çok hızlı nefes alıyordu.Koştuğundandır diye düşündük ama bu Maknea yapmıştır yine yapacağını.

-Ne olmuş tae'ye?!(js)
-Beni ö-öptü.(ls)
-Cidden mi?(jn)
-Evet oturun çabuk fanlar gelmeden anlatayım.(ls)

***
...İşte sonra yaklaştı ve öptü.

Öyle mutlu bir şekilde anlatıyordu ki,onun adına çok mutlu olmuştum.Bu iki deli mutlu olmayı hak ediyordu.

Aradan biraz geçtikten sonra bizi koltuklarımıza ilerlememizi söyledişer ama benim yanımda daha fazla koruma vardı.Bu beni biraz rahatsız etmişti.Tamam anlıyorum hastayım ama iyileşeceğim.Hem bişey olsa hepsimi beni taşıyacak?1000 kilo muyum ben?Taşımak için bu kadar insan var?Diyelim 1000 kiloyum yine de jeon beni taşımalarına izin vermez.Kıskanç tavşan işte...Bir dakika 1000 kilo olsam beni hâlâ sever mi?

Salakmısın sen?(i.s)

Ne ya içses merak ettim?!

Kızım çocuk senin kalbine aşık.Sen daha neyi sorguluyorsun?(i.s)

Kalbimi seviyo dimiii.😍😁🤭

Gerizakalı gibi sırıtma,niye sırıtıyosun dediklerinde,af edersin iç sesimle konuşuyorum mu,diyeceksin?(i.s)

Tamam yaa hadi yürü git işine bak sen.

İyi bee gittik ama bunların detayları için daha çook beni ararsın.(i.s)

Yav he he.

İçsesimle olan saçma salak tartışmafan sonra blinkleri içeri aldılar.Hepsi sıraya girmiş,ellerinde ki pankartlarda

HADİ ROSE UNNİE SANA GÜVENİYORUZ...
AMELİYATIN BAŞARILI GEÇECEK...
SENİ ÇOK SEVİYORUZ...
BİZİ BIRAKMA,BLACKPİNK'I BIRAKMA...

Gibi şeyler yazıyordu.Ağlamamak için kendimi zor tuttum.Kızlarda duygulanmış olacak ki birbirimize bakıp sarıldık.Sonra yerlerimize geçtik 4.sıradaydım en son benimle görüşecek blinkler.

Bir kız yanıma geldi.Güzel olmamasına karşın çok tatlıydı.Bana..

-Unnie lütfen bizi bırakma sen çok özelsin bu grup çok özel.Bizi bırakırsan ne yaparız biz?(kız)

-Sizi bırakacağımı kim söyledi?Ben sizi de grubu mu da yalnız bırakmayacağım.Asıl özel olan ben değilim sizdiniz.(rs)

-Bu albümüm senin hasta olduğunu öğrendiğim günden beri göz yaşımla ıslanıyor...(kız)

Kalkıp ona sarıldım ve ona...

-O zaman benim yaşama umudumla tekrardan çiçek açsın olur mu?(rs)

O da bana sarıldı gittikten sonra sıradaki blink'i beklemeye başladım.Onlarda aynı şekilde beni teselli ediyordular.Bu çokgurur verici insanların seni sevmesi,ama ağlamasınlar,diyene bakın şu an hıçkırarak ağlıyorum.Hem beni bu kadar güzel sevmelerine hemde ne bileyim onları kaybetme korkuma yenik düşebileceğim düşüncesine...

❤MY LİFE AND YOU-Tamamlandı✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin