Sabah yine ateş ve nazlı nehirin ağlama sesiyle uyanmışlardı. Ateş koşarak kızının yanına gitti. Nehir sanki babasını bekliyordu. Birden susuverdi. İyi geliyordu ona ateş. Ateş nehiri beşiğinden alıp yatağa uzandı. Ve nazlıyı. Uyandırdı.
A- aşkım hadi nehir uyandı. Bi emzirsene
N- ateşş uykum var
A- Nazlı aç çocuk... Nazlı tek gözünü açarak ateşe baktı. Yataktan doğrusu ve nehiri ateşin kucağından alıp emzirmeye başladı. Ateş onları sessizce izliyordu. Nazlıya birkeere daha aşık olmuştu. Onun anneliğine hayran kalmıştı... Nazlı nehiri emzirdikten sonra nehiri uyuttu. Ateş yatakta nazlıyı izliyordu. Nazlıyı kendine doğru sertçe çekti. Nazlının üstüne çıktı. Ve nazlıyı öpmeye başladı. Nazlı ona karşılık veriyordu. Ateş Nazlının dudağını öpmeyi bırakıp boynuna gömüldü. Özlemişti kokusunu. Ateş içinden bugün hiç bitmesin, buan hiç bozulmasın istiyordu taki aşağıdan gelen zil sesiyle. İkisinde birbirine şaka gibi bakışlarını attılar.
A - Nazlı boşver aşkım çalar çalar giderler.
N- ateşş saçmalama olmaz öyle şey.
A- yaaa nazlııı
N - kapıya bakıyım gelicemNazlı hızlı adımlarla merdiveni indi kapıyı açtı ve gelen yamaçtı. Yamaç nazlıya uzun uzun baktıktan sonra konuşmaya başladı
Y - şey Nazlı bi ateşi çağırır mısın
N- tmm gel sen içeri.
Nazlı odaya çıktığında nehir uyanmış ateşin kucağımdaydı. Ateş kızına bişiler söylüyordu...(ne acabaa)
N- aşkım Yamaç geldi.
A - tmm geliyorum.
N - ver nehiri bana
A- yok gerek yok bende dursun özlerim ben
N... Nazlı sadece tebessüm etmekle yetindi. Ateş ve küçük kızı nehir aşağıya indiler Nazlıda onların peşinden indi aşağıya.
A- bak kızım amcan bizi ziyarete gelmiş.
Y- amcasının prensesi. Gün geçtikçe amcasınamı benziyor ne.
Nazlı suratını birden düşürmüştü. Kızına bu hayatı yaşatmak istemiyordu. Ama buna mecburdu.Yamaç ile ateş evden hızlıca çıkmışlardı. Ateş nehiri öptükten sonra nazlıya verdi ve yukarı ceketini almaya çıktı. Yamaç nehiri kucağı almak onu öpmek istiyordu ama nazlıya bunu söyleyemiyordu. Nası diyceğini bilmiyordu.
Y- şey Nazlı yani eğer iznin olursa nehiri kucağıma alabirmiyim
N - yanı aslında biraz huysuz sonra...
Y - lütfen
N- peki
Nazlı nehiri yamaçın kollarına bırakmıştı. Koltuğun kenarına oturmuş kızını ve yamaçı seyrediyordu. Yamaç durmadan nehiri öpüp kokluyordu. Sanki gerçek kızı o gibi... Ateş koşar adımlarla aşağıya indi.
A - hadi Yamaç. Prensesimizle vedalaştı çıkalım adamlar bekliyor.
Y - ben gelmesem bunla kalsam çok tatlı
A - olmaz. Hem bunları benim demem gerekiyor... Dedi gülerek ateş. Nazlı biran tedirgin oldu. Ama ateşin şaka yaptığını anlamıştı. Hemen konuyu deyiştimek istedi.
N - şeyya ben ne zamandan beri sorcam soramadım. Sena nasıl hamileliği nasıl gidiyo.
Y- iyii. Oda seni soruyordu. Bu akşam bize gelin beraber bişiler yapalım olmamı.
A- olurrr demi aşkım.
N- olur.
Sadede olur demekle yetindi. Başka bişi söyleyemedi.Nasıl buldunuz arkadaşlar. Biliyorum atamadım yb ama çok meşgüldüm. Gerçi halada öyleyim ama. Yazım yanlışlarım varsa kusura bakmayın hızlı hızlı yazıp atmak istedim. Lütfennnnn ama. Lütfennnnn oylayın yorum yapın sizleri seviyorum. Ama lütfenn oy atın bu arada hikayenin adını ve kapağını deyştim nasıl olmuş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler Acıtır
РазноеBebeğini korumaya çalişan bir anne... İntikam ateşi gözünü bürümüşnacılı bir baba...