Capitolul 7

711 25 13
                                    

Ochii căprui ai bărbatului îi scanează monstruos pe cei doi idioți, violenți, care-i distruseră scena romantică cu Isa.

- Aștept răspunsul vostru, idioților, rosti Dave printre dinții încleștați.

- Păi să vezi o situație foarte comică, răspunse Jim stânjenit. Eram eu...cu el... și ne-am întâlnit cu Carolyn, iubita mea, și a început să spună despre experiența sexuală a acesteia cu așa zisul meu prieten, Lucas Hamilton. De aici a început încăierarea.

- Lucas, tu ce ai de spus în apărarea ta? Întrebă Isabel cu o mimică furioasă.

- Nu stă așa în totalitate treaba. Eu cu Carolyn ne știm de mici și am zis să-l făceam pe acest idiot, spuse Hamilton îndreptând degetul arătător spre Jim, gelos. Eram curioși să vedem cât de mult o iubește Jim. După semnele frumoase de pe fața mea arătoasă, ți-ai dat seama că o iubește.

- Nepotul meu este un idiot îndrăgostit, la fel ca și vărul său. Cupidon v-a prins în plasa dragostei, spuse Tina.

- Mamă, nu sunt idiot, spuse revoltat Dave.

- Nu, iubire, nu ești idiot, devii regele idioților, răspunse Isabel.

Cum putea să aibă o fire răzvrătită față de bărbatul său? Cum putea să-l sfideze cu atâta nonșalanță de față cu atâția oameni?

Merita o instruire aspră de respect pentru soțul său, se gândi bărbatul frecându-și bărbia în semn de gândire.

- Frumoasa mea, fiind soția mea devii oficial și tu regina idioților. Felicitări, draga mea! Exclamă Dave, încântat.

Urmă o pauză lungă în conversația dintre cei doi îndrăgostiți. Isabel rămase cu gura căscată la cuvintele rostite de soțul său, nu voia să creadă acele cuvinte spuse de Dave.
Nu putea crede că acel om îi spuse astfel.

- Acum, scumpa mea soție, treci în casă! Zise Dave, autoritar. Te așteaptă o instruire zdravănă pentru respectarea bărbatului tău.

O apucă de braț brutal și o trase spre el, mână lui atingându-i spatele micuț și împingând-o spre intrarea locuinței. Pașii erau apăsați indicând nervozitatea acestuia. Fiecare pas însemna aproprierea spre pedeapsă.

- Iubitule, hai să discutăm, zise Isa rugător.

- Scumpo, asta nu-i prima abatere săvârșită de tine, m-ai făcut de râs în fața prietenilor mei și a familiei mele. Orice greșeală trage cu sine câte o consecință.

Deschise violent ușa, trândit-o cu putere de perete. Acest impact agresiv a lăsat câteva semne pe peretele de culoarea cerului.

- Maniacule, uite ce ai făcut! Țipă fata nervoasă.

Dave ignoră insulta adresată și strigătul nevestei sale. O luase pe sus fără niciun doar și poate, ducând-o în dormitor.

- Ce vrei să faci? Întrebă fata, speriată.

- Dragoste, credeam că-ți vei da seama. Te-am adus în acest loc creștin pentru a scoate dracii din tine la cât de bătăioasă ești. Îi răspunse Dave cu un zâmbet pervers și încântat.

Îi prinse buzele într-un sărut pasional, capturându-i protestul, ghidând-o în pânzele plăcerii carnale și iubirii pure.

A părăsit cele două ispite roșiatice și a început să parcurgă drumul spre fericirea supremă, locul împlinirii depline. Trupurile lor valsau într-un ritm armonios și plin de iubire. Erau doar un întreg,  fără discriminarea dintre bărbat și femeie, exista doar un singur trup.

După eliberarea stresului și instruirea femeii, cei doi iubăreți se apucară de treburile gospodăriei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După eliberarea stresului și instruirea femeii, cei doi iubăreți se apucară de treburile gospodăriei. Lăsând sentimentele să se desfășoare seara.

Isabel se duse pe câmp unde începe să planteze varza împreună cu ceilalți muncitori, fără ca soțul ei să știe ce muncea.

Dave mergea cu câțiva muncitori și cu cei doi idioți să discuie o nouă parcelă de pământ proaspăt cumpăratã.

Această bucată de pământ fiind aproape de vechea parcelă, unde o lucrează Isa cu ceilalți muncitori fără știrea lui.

- Dave. Îi șopti Lucas numele cu frică, fiind conștient de posibila reacție a Șopârlei. Fata aceea în rochia galbenă puțin ponosită nu-i aparține Isei?

La auzul cuvintelor spuse de Lucas, Dave își întoarse brusc capul spre cealaltă parcelă trosnind câteva oase la întoarcerea capului. O vedea stând aplecată punând firele de varză în cuiburi și astupându-le ca mai apoi să treacă la alte cuiburi.

Furia în el se acumulase într-un mic punct care ar putea exploda în orice moment, dar nu va face o scenă de față cu atâția oameni și mai ales să o sperie. Ar putea să se dezechilibreze și să cadă pe un bolovan lovindu-se la burtă, acest lucru ar putea provoca un avort.

Își trase câteva guri de aer în piept, la fel cum trag consumatorii de droguri drogurile, adunase o cantitate mare de calm și de îndreptă cu pași liniștiți spre ea.

- Bună ziua, șefu'! Strigă unul dintre muncitori, strigătul acesta făcând-o pe Isa să-și întoarcă capul spre bărbatul care se îndrepta către ea. Ați venit să dați încă o mână de ajutor?

- Îmi face plăcere să ajut angajații și soția însărcinată care plantează jumătate de lanț de pământ. Zise Dave calm facând aluzie la stare ei.

- Dave, nu te preface că ești cel mai calm om de pe acest pământ fiindcă știu că nu stau lucrurile așa. Te cunosc atât de bine încât vrei să mă iei în brațe și să mă duci departe de aceste treburi până nu scap de această stare "delicată". Dar îți spun un sigur lucru Dave Black, nu sunt invalidă! Pot să am grijă de mine și de copilul nostru fără ca tu să mă cocoloșești zi de zi.

- Femeie, din cauza ta voi ajunge la ospiciu în vreo cinci ani de zile. Îmi faci peri albi înainte de vreme, voi ajunge bătrân la o vârstă fragedă.

- Bărbate, din 1880 cel puțin, femeile au încep să aibe parte de alegeri și să facă ce-și doresc fără acordul soțului. Numai suntem în anul 1700 ca tu să mă controlezi și să comanzi după pofta inimii tale.

- Încerc doar să te apăr pe tine și bebe de lucrurile care vă pot face rău. Nu vreau să pățești nimic. Răspunse Dave cu ochii în lacrimi și cu o postură nepunticioasă.

Văzându-l pierdut și nepunticios inima i se strânse în piept. Nu dorea să-l rănească, voia doar să aibe parte de mișcare fără a fi tratată ca o prințesă.

- Dave...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Cam atât pe ziua de azi. Vă mulțumesc pentru susținere, voturi și comentarii. ❤🥰

Vă invit să citiți noua mea creație intitulată "Trandafirul dragostei". 🌹❤

La media îl aveti pe Jim Black. ☺

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 16, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Săraca fată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum