Patologia

41 2 2
                                    

Chłopak niczym struś pędziwiatr spierniczający przed kojotem wyszedł z warzywniaka z pełną siatką bułek.

Yuki's POV

Nie ogarniam... Na chuj im te bułki na obiad?! Chociaż w sumie, to bardziej powinienem się zastanawiać skąd Danka zna Betoniarkę... Z tego co słyszałem objawia się tylko ludziom płci męskiej... No cóż, ogarnę to potem.

W domu Yuki'ego

- O MarIa patrz! Twój ciul wrócił.

- Przyniosłeś bułki kurwiu?!

- Cześć mamo, cześć tato. Tak, przyniosłem.

Yuki rzucił siatką na komodę i poszedł do swojego pokoju. Delikatnie zamknął drzwi, tak aby nikt nic nie podejrzewał. Zrzucił torbę, wziął słuchawki, podszedł do swojego laptopa i zaczął swój research na temat betoniarki. Nagle do jego pokoju wchodzi Andrzej.

- Co jest kurwa? Z matką się nie przywitasz??

- Andrzej spierdalaj, jesteś pijana.

- NIE KURŁA, TO JES MUJ DOM I SE MOGEM ROBIC CO CHCEM

- To nie zmienia faktu, że jesteś pijana. Zainwestuj w tik taki, bo ci jedzie.

- NJE BEDZIESZ SIE TAK DO MATKI ODZYWAĆ

- WYPIERDALAJ Z MOJEGO POKOJU!

- Jezu, dobra, luz.

Yuki, lekko poddenerwowany, kontynuował swoje wyszukiwania.
Po paru godzinach siedzenia przy komputerze, jedyne co znalazł to trochę odcinków boba budowniczego oraz sprzęty używane do budownictwa.

Yuki's POV
Muszę się bardziej zagłębić ( ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) w ten temat. To nie możliwe, żeby ona znajdowała się tylko w moim mieście. Nadal nie rozumiem jak Danka się o niej dowiedziała. Wszystko mi się miesza. Już nic nie rozumiem...

W warzywniaku w tym samym momencie

- Ej Danka, ale o ciul chodzi z tą całą betoniarką?

- KURWA GRETA SKĄD TY SIE TU WZIĘŁAŚ!?

- Kochana, pozwoliłaś mi tu mieszkać jakiś miesiąc temu.

- Pierdolisz.

- No może trochę, ale nie zbaczaj z tematu! O co tu chodzi? Przecież tylko faceci ją widzą.

- No... jakby ci to powiedzieć...

- Jesteś trans?

- Myślałam, że powiesz babochłop, ale tak, jestem trans.

- Tak myślałam...

- CO? SERIO, JAK?

- Nie no żartuję, chciałam cię tylko przestraszyć xD

- TY GŁUPI KURWIU

- Też Cię kocham stara <3

Betoniarka ficOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz