Kararımı verdim :D kızımızın adı MinHee olcak mini gibi birşey skdlld
Jongin şaşırmıştı "O? Yani şu kız mı? O yani? Hani bildiğimiz o? Şu MinHee olan o? Vay be.Ne yüzle karşına çıktı acaba?" Kris hala gerizekalı diye düşündüğü arkadaşına bakıyordu "O benim karşıma çıkmadı ben ona çarptım.MinHee....isminde bile meymenet yok.Eskiden yaptıkları şeyin cezasını şimdi çekecek." Kris'in son sözleri ürkütmüştü Jongin'i.Jongin hiçbirşey demeden kapıyı çarptı ve çıktı.
********
O sırada Kyungsoo evde tek başına mısır yiyerek film izliyordu. Aynı zamanda gelecek olan arkadaşını bekliyordu.Kapı çaldığında Kyungsoo koşarak kapıyı açtı ve gülümsedi. Jongin'in dehşet saçan gözlerini gördüğü zaman kalp dudakları eski haline döndü.Jongin içeri geçip koltuğa oturdu ve ellerini dizinde birleştirip tek bir noktaya bakmaya başladı.O sırada Kyungsoo yanına oturup elini çocuğun eline götürdü ve "Ne oldu? İyi görünmüyorsun." Jongin kafasını Kyungsoo'ya çevirdi ve "MinHee.Kris bugün MinHee'yi görmüş ve sanki intikam almak ister gibi konuşuyor.Bu beni endişelendirdi." Kyungsoo şaşırmıştı "MinHee? Neden o burada? En son Busan'da bir balıkçıda çalışıyordu." Jongin cevap vermedi. Kyungsoo derin bir of çekerek yukarı doğru çıktı.
**********
Sabah olduğunda Kris işyerine gelmiş masasındaki dosyaları inceliyordu.MinHee nin dosyaları.Sinirle dosyayı fırlattı ve sandalyesini itekleyip hiddetle dışarı çıktı. Önüne gelene omzunu çarpıyor veya sessizce küfrediyordu.Böyle bir adam nasıl bir şirketin varisi olabilir? Arabasına bindiğinde navigasyona gideceği adresi girip hızla gaza bastı.Geldiği ev küçük, bahçeli ve eskimiş bir evdi.Kapısını çalıp beklemeye başladı. Neredeyse ! 5 dakikadır kapıyı çalıyordu ama ses yoktu. O sırada arkasından bir ses duydu "Pardon? Kimi arıyorsunuz? " Kris arkasını döndü ve ona hayranlıkla bakan çirkin ve çelimsiz kızı gördü. Cevap verdi "Lee MinHee burada mı oturuyor acaba? " kız gülümsedi ve yanına yaklaştı "Aaa.Ben MinHee'nin arkadaşıyım.MinHee burda oturuyor ama şuan işte. Akşam 12:30 a kadar çalışıyor.Aigoo yazık kıza.Sabahın 6 sından akşamın 12:30 'na kadar çalışıyor." Kris düşündü 'Bu ne ya? Bir ajumma gibi konuşuyorsun çelimsiz velet.' Kris kafasını salladı ve "Nerede çalıştığını biliyor musunuz acaba? " Kız düşünüyormuş gibi yaptı ve birden parmağını şıklattı. "Biraz ileride bir market var.O marketin ordan sola dön.Sonra ilk aradan sağa sapınca karşına bir Kimchi dükkanı çıkacak.Orada çalışıyor.Temizlikçi olarak. " Kris tekrar düşündü 'Demek vahim haldeymiş.Daha çok çekeceksin Lee MinHee.'
Kris teşekkür etmeden arabasına atladı ve hızla ajumma görünümlü çelimsiz kızın tarif ettiği yere gitti. İçeri girdiğinde burnuna gelen tuhaf kokuula suratını buruşturdu.Bir masaya oturdu ve etrafa bakmaya başladı.O sırada yanına birisi gelmişti "Hoşgeldiniz efendim! Ne alırdınız?" Kris kafasını kaldırdı ve "Bana bir adet esir lütfen!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
FanfictionAnnesi mutlu bir aileyi yıkan bir kız ve ailesi yıkılmış olan karanlık bir çocuk. ~KARAKTERLER~ Wu Yi Fan Kai ve Kyungsoo Kaisoo olarak düşünmeyin sadece dostlar.