Goedemiddag @Harryhistaco
Hoe heet je?:
Hello, mijn naam is paula.
Leuke naam paula! Hoe ben je begonnen op wattpad en wanneer?:
Ehm, ik had een vriendin, @xdottedtiger met wie ik appte en ze wist dat ik een directioner was. Toen vertelde ze me over wattpad en toen ben ik gaan kijken en vond het al heel snel erg leuk. Ik ben begonnen met wattpad ongeveer vorig jaar november? Of iets in die richting alleen met schrijven wel iets later haha.
Hahaha vertel heb je iets meegemaakt dat te maken heeft met de emoties in je boek?:
Ik heb natuurlijk wel wat dingen meegemaakt die ik het liefst wil vergeten en tuurlijk verwerk ik sommige dingen wel in mijn boeken. Maar ook een deel niet ondanks dat het me toch wel erg helpt. Het zijn vooral de kleine dingen in mijn boeken, die niemand eigenlijk opvalt, wat mij helpt.
Wat mooi.. Wat is naar jou mening je beste boek?
Mijn boeken. Ik ben opzich wel trots op My lovely boss omdat ie zoveel heeft bereikt maar eigenlijk geen echt storyline heeft, en her cigarettes heeft dat wel. Daarom denk ik dat die qua storyline beter is. :)
Oke oke en aan wel boek werk je nu vol op?
Ik ben nu vooral bezig met het afronden van my lovely boss, dus daar ben ik aardig druk mee. En ben ook bezig met het uitwerken van eventuele nieuwe ideeën.
Oke mooi! Vind dat boek ook heel leuk hoor. En eh wie is je favoriete schrijfster?:
Mijn favoriete schrijfster... Mijn nederlandse favoriete schrijfster is echt @xdottedtiger en mijn engelse is @seasidestyles
Ja ik ken hun wil je nog iets vertellen aan de lezers?
Ehh dat je gewoon echt moet schrijven als je dat wilt en je echt noooooooit uit het veld moet laten slaan jij kan het, zolang je het graag genoeg wilt.
Mooie woorden dankje paula het was een eer je te mogen interviewen!
stem op @harryhistaco
paula als je dit leest stuur me ff een bericht met hoe oud je bent!! dan verbeter ik mezelf
JE LEEST
The best writers of wattpad
Teen FictionHier in interview ik goeie wattpad schrijfsters en ja je mag in je comment plaatsen wie jij goed vind. en STEMMEN voor je lievelings schrijfster de winnaar krijgt de naam van mijn boek wanneer de laatste interview is merken jullie van zelf