Capitolul 3

27 2 0
                                    

*Sms Necunoscut*
"Hey buna , nu stiu daca mai ma ti minte fata mea dar..... o sa iti răpesc familia daca nu vi tu si sora ta la morga "
Fetele când au citit sms au încremenit .
-Cum adica sa mergem la morga ?intreaba Anne.
-Nu stiu ! Răspunse Betty.
*Betty povestește*
Eram singure acasa când am primit mesaju . Ploua fix in acel moment , tuna si fulgera foarte tare . Dintr-un moment ....
"Cioc,cioc,cioc.." bate cineva la usa , nu am deschis usa nici Anne nu a facut-o . Si am primit un bilet .
"Stiu ca nu ai frut sa deschizi usa tu si sora ta ... eu vad tot , stiu ce faci , stiu foarte multe ."
*Anne pov*
Eram speriate , nu stiam unde sa ne mai ducem . Betty a hotărât sa plecam de acasa ca sa nu face un rau familiei.
*Fetele pov*
Plecam de acasa fara un bagaj .... iesim afara pe usa si era cineva in ploaie sprijinit de un stâlp care statea cu fața la noi .

In fata casei noastre era un lac foarte mare , mergem in casa imi i-au rucsacul "rucsacul lui Betty era negru cu alb " "rucsacul lui Anne era roz cu galben"
Fetele i-au o barca si pleaca încercând sa facă liniște .
Omul care statea sprijinit de stâlp ne-a vazut cum plecam si a alergat după noi .
*dupa 1 ora"
Nu mai ploua asa de tare , nu mai tuna nici fulgera . Am gasit o pătura cu care puteam sa ne învelit seara ....

Two sistersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum