9.Bölüm:Rituel

59 9 14
                                    

Asra ile birlikte karanlık kolidorda yürümeye başladık . Sanırım artık kim olduğunu öğrenme zamanı gelmişti. İçimde ufak bir kuşku ve korku olsada  sanırım sonuçlara uymalıyım. İçimden bir ses ben olduğumdan emin ve bende öyle yoksa niye periler gelsin ki.

 

            Odaya vardığımızda içimi bir korku kapladı ya gücü kadıramazsam diye ama sonra benim olmamın bir sebebi vardır dedim. İçeri girdiğimizde Asra hemen birşeyler yaptı ve kıyafetim değişti.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



                Üzerimde ki kıyafet çok güzeldi. Üzerine hafif bir makyaj ile mükemmeldi. Sanırım kendime aşık oldum. Ben bile kendime inanmazken Arel şok nir şekilde bana baktı. Ağzını açsada diyeceğini demeden geri kapattı.

         Okul müdiremiz Aksel hanım beni görünce hemen yanıma geldi ve elimden tutup kend etrafımda döndürdü. Ardından beğenmişlik edasıyla bir ses çıkardı ve konuşmaya başladı "Çağılcım harika görünüyorsun test için hazır mısın?" dedi bende "Evet hazırım ama biraz da heyecanlı" dedim o da hoş nir gülümsemeyle veda edip konuşma yapmaya gitti.



        Arel ve Asra  farklı bir yere ben ise farklı bir yere oturdum etrafıma baktığımda aşağı yukarı 45-50 kızdık ve tek siyah giyinen bendim bu biraz garip hissetirsede takmadım ve konuşma yapan Aksel hocaya döndüm "Evet çocuklar yüz yıllardır aradığımız gibi bu yılda Siyah Tanrıça 'yı arayacağız seçilen kızları tek tek çağıracağım ve bu küreye ellerini koyarak burada yazan sözleri söylemesini isteyeceğim. Evet tek tek çağıracağım. İlk yapıcak kişi Melody Draper" dedianladığım kadarıyla tamamen yabancı biriydi sahneye çıktı ve küreye dokunarak kağıttakileri okudu ama küre parlamadı ve büyük bir üzüntüyle aşağı indi.


     1,2,3,4,5 derken son beş kişi kalmıştık ben hala olmamışken kürsüdeki aşağı inince benim adımı okudular hemen kürsüye çıktım ve dediklerini yaptım ve küreye dokundum daha kağıttakileri okumadan ağzımdan kelimeler çıkmaya başladı ve ayaklarım yerden kesildi kendimi garip hissediyordum ben hala havadayken birden bir ışık parladı ve 12 kişi birden belirdi sadece ben değil herkes şaşırmıştı.

🌌 🌌

Merhaba yeni bölümle sizlerleyim. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Hoşçakalın 👋

Siyah TanrıçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin