Nazar: Sevdiğim adamın göğsünde,burnumda onun kokusu varken ölüyorum.Bundan daha güzel ne olabilir?Kot kafali yangazum benim.
Güldü.Gözünden bir damla yaş düştü ve gözünü yumdu.
-------
Murat'tan
Murat: Hayır Nazar uyan Nazar uyan ballim uyan.Ölmeyeceksin uyan.
Bu cümleyi söylerken hem ağlıyor hem de Nazar'ı sarsıyordum.
Nazar'dan
Murat beni sarsmasına rağmen gözlerimi açamıyordum.Öyle isterdim ki daha fazla yanında kalmayı...Sesini duyuyordum ama gözlerimi açamıyordum.Ağlıyordu.
Murat'tan
Yarım saniye sonra kendime geldim.Nazar'ı hastaneye götürmeliydim.Ama nasıl?Vedat'ın duş aldığını anladım.Su sesleri geliyordu.Bende bu fırsattan yararlanmak istedim.Nazar'ı kucağıma aldım.Aşağı indim.Evin arkasındaki gizli çıkışı fark ettim ve yavaşça oradan çıktım.Nazar'ı sırtıma aldım ve demirlerden atladım.Arabama binip Nazar'ı hastaneye götürmek için yola koyuldum.Arabayı sürerken bir yandan Nazar'a bakıp konuşuyordum.
Murat: Dayan Nazar'um dayan az kaldı.Bırakma beni Nazar'um bırakma.
Nazar yavaşça gözlerini açtı.Acıyla inledi.O inleyince kalbim öyle bir sızladı ki...
Murat: İyi misin Nazar'um.Dayan sakın uyuma.
Nazar ise kısık sesle mırıldandı.
Nazar: Murat.
Ağlayarak
Murat: Efendim ballim.
Nazar: Ağlama.
Murat: Tamam ballim ağlamıyorum bak.
Yüzüme sahte bir gülümseme kondurdum.Gözleri kapanmaya başlamıştı.
Murat: Sakın uyuma Nazar'um sakın.Dayan lütfen sakın uyuma.
Yazar'dan
Vedat duştan çıkmıştı.Nazar'a bakmak için yatak odasına gitmişti.Ama oda bomboştu.Yatakta kan vardı.
Vedat: Allah kahretsin.
Aşağı inip Nazar'ı odaya götüren adamın boğazına yapıştı.
Vedat: Karım nerede lan?
Adam: B-bilmiyorum efendim.
Tükürüklerini akıta akıta bağırdı.
Vedat: Allah kahretsin!ALLAH KAHRETSİN!
Belindeki silahı çıkardı ve bir el ateş etme sesi duyuldu.Adam kanlar içinde yerde yatıyordu.Sonra korkuyla yerdeki adama bakan korumalarına döndü.
Vedat: Alın şunu gömün bir yere iz falan bırakmayın.
Korumalardan 4'ünden biri adamı tuttu ve arabaya bindirdi.Diğer bir koruma daha gidecekken gömleğinden çekiştirdi ve koruması ona baktı.
Koruma: Buyurun efendim.
Vedat: Kamera kayıtlarında ne var ne yoksa bak.Nazar kendisi kaçmış olamaz.Bakalım sıradaki kurban kim?
Ve yeni bir bölümün sonuu.Umarım beğenmişsinizdir.Vote ve yorum atmayı unutmazsanız çok sevinirim.😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AL ÖMRÜMÜ I NazMur (Tamamlandı)
Fanfiction"Ver elini al ömrümü." "Ben kendimi bildim bileli seni sevdum." "Ben Nazar'ı seviyrım." İmkansızlıktan doğan bir aşk hikayesi...❤️ ⚠️UYARI⚠ Kitap aşırı derecede klişe içerir ve cringe seviyenizi tavan yapar. Ne yazmışım diye okumuştum birkaç cümle o...