Jaehyun

409 13 6
                                    

Bu bölümü mine_moon 'a ithafen yazıyorum.
En yakın arkadaşın İkbal'le (ㅋㅋㅋ~) kantine kahve almaya gitmiştin. Kahvenizi aldıktan sonra sınıfa doğru çıkıyordunuz. Tam 'dökmedim neyseki' dedin ve onun sana çarpması bir oldu. Sinirden çıldırmak üzereydin. Kahvenden bir yudum bile alamamıştın ve üstüne dökülen kahve yüzünden yanıyordun. İkbal birden peçete uzatıp sana çarpana bağırmaya başladı. "Yah! Oppa dikkatli olsana! Offff, iyi misin (Adın)" sana çarpan kişiye baktığında son sınıf öğrencisi olan Jaehyun'u gördün. Sana şok olmuş bir ifade ile bakıyordu. Sen daha fazla dayanamadın ve en sonunda patladın. "SENİN YÜZÜNDEN ELİM YANIYOR VE SEN ORADA ÖYLECE DURUYOR MUSUN?! GİDİP BANA BUZ GETİRMEYİ HALA AKIL EDEMİYOR MUSUN?!" Dediğinde tüm koridor size bakıyordu. Ve bir şeyler fısıldıyorlardı. Jaehyun ise hızla aşağıya inmişti. Sen kaçtığını düşünüyordun ama iki dakika sonra elinde buz ile gelmişti. İşte fısıltılar iyice çoğalmıştı. Bir kız "Jaehyun oppa~ çok yardımseversin~~" diye bağırınca istem dışı olarak sinirlendin. "BEN BURDA YANIYORUM SEN ORADA JAEHYUN'A YALAKALIK YAPIYORSUN!" Jaehyun sırıtmaya başladı. Ondan hoşlandığını sanmıştı. Sinirle sınıfa gidip yerinize oturduğunuzda İkbal "Hayır" dedi. Anlamaz bakışlarla ona dönünce " Ondan hoşlandığını sanmıyor." Sen onun nasıl anladığını düşünüyordun. Neden gülmüştü o zaman? "Neden sırıttı o zaman?" Bu sefer İkbal sırıttı. "Çünkü senden hoşlanıyor." Nasıl ya? O benden mi hoşlanıyordu? "NEE?!" Tepkini fazla yüksek sesle vermiş olacaksın ki İkbal kulağını tutarak "Offf (Adın) az sessiz ol ya kulağım patladı." Dedi. Sonra sözlerine devam etti. " Şimdi anlatıyorum. Aslında ben bundan uzun süredir şüpheleniyordum ama sana belli etmek istemiyordum. İlk olarak hiç bizim kata gelmeyen son sınıf öğrencisi gelmeye ve bize bakmaya başladı. Ne zaman kantine gitsek arkamızdan geliyordu. Bende dedim ki olabilir mi böyle bir şey? Bu gün sen ona bağırınca herkes 'hoşlandığı kız ona bağırıyor' ya da 'hoşlandığı kıza çarptı ve onu yaktı' gibi şeyler söylemeye başladı. Bu da benim düşüncemi doğrulamış oldu." Diyerek kendini alkışlarken sen hala düşünüyordun. Arkadaşın her şeyi anlamıştı ama sen o anlatmadan hiç bir şey anlamamıştın. "Ha bu arada..." diye konuşmasına devam etti. "...Şu 'Jaehyun Oppa diye bağıran kız ondan hoşlanıyor. Iyy o kızı hiç sevmiyorum. Gıcık." Sen onun şaşkın yüzünü düşünüyordun. Tam o sırada kapının önünden sınıfın içine bakarak geçen ve göz göze gelince kaçan Jaehyun'u gördün. Arkasından koşmaya başladın. "Jaehyun Oppa!" Diye bağırınca durdu. Arkasını dönüp sana baktı. "E-efendim?" Sen yanına gittin ve bahçeye çıkıp konuşmayı teklif ettin. Kabul etti fakat ellerinin titrediğini gördün. Arkadaşın haklıydı. O senden hoşlanıyordu. O yüzdendi bu kadar heyecanı ve seni görünce kaçması. Bahçeye çıkınca kimsenin olmadığı bir yere gittiniz. "Ben senden özür dilemek istiyorum."diyerek lafa başladın. "Koridorda sana bağırmamalıydım ama bağırınca bir şey duydum. S-sen b-benden mi hoşlanıyorsun?" Dediğin anda yüzü kızardı. Sesi fısıltı gibi çıkmıştı ve titremişti. "E-evet." Senin yüzünde bir gülümseme oluştu. Hoşuna gitmişti. Onun seni sevmesi ve kızaran yanakları hoşuna gitmişti. Ona sarılınca kalbinin sesini duymuştun. Çok hızlı atıyordu.
——————————————————
Selam yine ben. Umarım istediğin gibi olmuştur mine_moon . Yazım hatası varsa şimdiden özür dilerim. Ve bu arada İkbal benim ikinci adım. Yeni bölümlerde görüşmek üzere:)

NCT 127 İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin