Κεφάλαιο 16

296 17 0
                                    

Είναι Χριστούγεννα!! Τα λατρεύω τα Χριστούγεννα...Είμαι στο σπίτι μαζί με τη Μαρία,την Αθηνά και τον Δημήτρη και ετοιμαζόμαστε να φάμε. Εγώ με τη Μαρία μαγειρέψαμε και έχω αγωνία να δω αν θα τους αρέσει.

Δ-"Κορίτσια είναι απίστευτο το φαγητό."είπε ο Δημήτρης ο οποίος είχε πέσει με τα μούτρα στο πιάτο.
Αθηνά-"Όντως κορίτσια είναι πάρα πολύ ωραίο.Τώρα που έπαθα ότι μαγειρεύεις τόσο καλά Μαράκι θα μαγειρεύεις και στο σπίτι."είπε η Αθηνά και εγώ γέλασα με την τρομαγμένη φάτσα της Μαρίας.

Το κουδούνι χτύπησε και εγώ σηκώθηκα να ανοίξω. Ήξερα ποιος είναι και παρόλο που ένιωθα λίγο αμήχανα ήθελα πολύ να έρθει.

Αφροδίτη-"Καλώς τον"είπα ενώ μπήκε μέσα ο Θάνος και έκλεισα την πόρτα πίσω του.
Θ-"Ευχαριστώ πολύ που με κάλεσες"είπε και στη συνέχεια μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο.
Μ-"Αφροδίτη τι κάνει αυτός εδώ;"είπε η Μαρία νευριασμένη.
Αφροδίτη-"Εγώ του είπα να έρθει γιατί θα ήταν μόνος του μία τέτοια μέρα και δεν ήθελα"είπα ενώ έκανα νόημα στο Θάνο να κάτσει στην καρέκλα."Μαράκι Έλα λίγο μέσα στην κουζίνα με βοηθήσει με το πιάτο του Θάνου"
Μ-"Καλά δεν μπορείς να φέρεις μόνη σου ένα πιάτο;"
Αφροδίτη-"Όχι θέλω να με βοηθήσεις εσυ"είπα με ένα νευριασμένο ύφος στη Μαρία καθώς την έκανα νόημα να έρθει μαζί μου μέσα στην κουζίνα."Εγώ μπορώ να φέρω ένα πιάτο μόνη μου εσύ μπορείς να μην έχεις αυτό το ύφος απέναντι στο Θάνο; Εγώ τον κάλεσα και δεν θέλω να του μιλάς με αυτό τον τρόπο"είπα νευριασμένη στη Μαρία καθώς γεμίζα ένα πιάτο με φαγητό.
Μ-"Αφροδίτη ξεχνάς τι σου έκανε;Πως μπορείς και του μιλάς;Τον Ορέστη ούτε να τον χαιρετήσεις όταν τον βλέπεις και δεν έκανε και τίποτα το κακό"είπε η Μαρία με τόνο στη φωνή της
Αφροδίτη-"Δεν ξεχνάω Μαρία αλλά ο Θάνος σε αντίθεση με τον Ορέστη μου ζήτησε συγνώμη και με παρακάλεσε τόσες φορές για μία δεύτερη ευκαιρία ενώ ο Ορέστης ούτε μία εξήγηση δεν έδωσε"είπα νευριασμένη και έφυγα από την κουζίνα με ένα πιάτο στο χέρι

Η υπόλοιπη ώρα πέρασε αρκετά ωραία μπορώ να πω.Εκτός από κάποιες φορές που η Μαρία πετούσε κάποιες σπόντες αλλά σταματούσε μόλις την κοιτούσα κατά τα άλλα όλα καλά. Μόλις τελείωσαμε τα παιδιά έφυγαν εκτός από το Θάνο. Του είπα αν ήθελε να κάτσει και να δούμε ταινία.Εννοείται πως δεν το αρνήθηκε αν και αυτή η απόφαση δεν άρεσε καθόλου στη Μαρία αλλά δεν πειράζει .

Μόλις κάτσαμε για να δούμε ταινία ο Θάνος μου έδωσε το δώρο που μου πήρε για τα Χριστούγεννα. Μπορώ να πω ότι Με συγκίνησε αυτή η κίνηση του. Μόλις άνοιξα τη σακούλα και είδα το περιεχόμενο της άρχισα να τσιρίζω σαν τρελή. Σίγουρα θα μου κάνουν παρατήρηση οι γείτονες για τη φασαρία μεσημεριάτικα αλλά πραγματικά αυτό το δώρο που μου πήρε το θέλω από τότε που ήμασταν μαζί. Δεν το πιστεύω πως το θυμόταν από τότε.Και τώρα θα μου πείτε τι είναι αυτό το δώρο που με έκανε τόσο χαρούμενη; Ήταν μία κάμερα polaroid και ένα φούτερ λευκό με όλα τα τατουάζ του Ηarry Styles πάνω της.

Θ-"Κούκλα είσαι"είπε ο Θάνος καθώς φόρεσα την μπλούζα και έκανα πασαρέλα πάνω-κάτω στο σαλόνι σαν την ψωνάρα."
Α-"Σε ευχαριστώ όσο τίποτα. Θυμήθηκες τη φωτογραφική που πάντα λέγαμε ότι θα την έχουμε μαζί μας σε κάθε ταξίδι που θα κάνουμε μαζί και θα τη γεμίσουμε δικές μας φωτογραφίες που θα δείχνει την αγάπη μας και τις όμορφες στιγμές που θα περνούσαμε μαζί."
Θ-"Το δώρο αυτό σημαίνει ότι ακόμα θέλω να κάνουμε όλα αυτά τα ταξίδια να τραβήξουμε όλες τις φωτογραφίες να γεμίσουμε άλμπουμ δικά μας το μόνο που θέλω να είμαστε μαζί όμως.Θέλω πραγματικά να επανορθώσω και να καταλάβεις ότι για μένα σημαίνεις πολλά. Ξέρω ότι είναι δύσκολο για σένα, ήμουν αχάριστος που σε είχα δίπλα μου και σε πλήγωσα με αυτόν τον τρόπο."

Χωρίς να το σκεφτώ τον πήρα μία αγκαλιά.Ήρθαμε τόσο κοντά που χωρίς να καταλάβω είχε ενώσει τα χείλια του με τα δικά μου σε ένα πολύ γλυκό φιλί. Καμία σχέση όπως παλιά. Τώρα ήταν πιο γλυκός πιο τρυφερός πιο αληθινός. Μου είχε λείψει πολύ το φιλί του. Σταμάτησα το φιλί και τον έσφιξε στην αγκαλιά μου δεν ήθελε να τελειώσει αλλά αυτό ηθελα απλά να είναι αληθινό.

Θ-"Αφροδίτη μου δεν θέλω να κάνω κάτι που να σε πληγώσει ξανά"μου είπε και πραγματικά χάρηκα πολύ με την αλλαγή του.Μετά από όλο αυτό κάτσαμε αγκαλιά και είδαμε την ταινία.

Ο Θάνος έχει φύγει εδώ και 10 λεπτά. Άκουσα το κουδούνι να χτυπάει και σκέφτηκα ότι πάλι θα ξέχασε κάτι. Είπα να τον πειράξω λίγο οπότε μόλις άνοιξα την πόρτα είπα:

Α-"Σου έλειψα κιόλας και είπες να επιστρέψεις;"ξαφνικά το χαμόγελό μου κόπηκε και απλά έμεινα με το στόμα ανοιχτό με αυτό που αντίκρισα.

Με συγχωρείτε για την καθυστέρηση. Από δω και πέρα θα έχει πιο συχνά κεφάλαια...

Γειά σας... Ελπίζω να σας άρεσε.Θα τα πούμε πολύ σύντομα.❤️


Your choice (Greek)Where stories live. Discover now