(CB) CEO

293 28 0
                                    

Era inceputul lunii mai. Directorul Park era tot mai stresat intrucat noile afeceri mergeau tot mai bine si nu isi permitea sa piarda vreun asociat , astfel ca timpul sau era ocupat in permanenta de firma pe care o conducea.
—Domnule Park, este timpul pentru conferinta de presa.
Spuse secretara sa care isi facu aparitia in biroul sau.
—Vin imediat. Sa rezolvam asta .
In ultimele zile directorul era implicat intr-un scandal ce le atrase atentia asociatilor lui. Problema trebuia rezolvata cat de curand .
Zvonurile aparute in urma unei poze compramitatoare facute de o persoana misterioasa spun ca CEO Park se afla intr-o relatie tinuta departe de ochii lumii cu fostul sau secretar Byun Baekhyun, care a demisionat in urma cu cateva zile .
—Buna ziua domnule Park. Ne veti spune adevarul sau il veti ocolii?
Spuse unul dintre reporteri, ranjind .
—Nu voi adopta un astfel de conportament josnic in fata nimanui domnule, asa ca va rog sa incepem, am lucruri foarte importante de rezolvat.

—Prima mea intrebare este daca ne-ati putea da numele catorva din noii asociati?
—Oh, Xiao si Kim. Ajunge atat.
Spuse el stapan pe situatie.
—De ce a demisionat fostul dumneavoastra secretar?
Intreba altul.
—Aceasta intrebare nu vizeaza scopul adunarii.
—Evitati subiectul?
—Nicigand.
—A demisionat cu adevarat sau l-ati concediat?
—El a ales sa plece .
—L-ati iubit cu adevarat sau doar l-ati tratat urat?
—Putem trece la treburi importante ?
—De ce nu vreti sa ne vorbiti despre el?
—Pentru ca nu ar trebui sa intereseze pe alti de viata mea persoanala. Eu si domnul Byun nu am avut astfel de contacte. Relatia noastra a fost una strict profesionala. Daca nu aveti alte intrebati, va rog sa ma scuzati.
Chanyeol se ridica apoi pleca fara a mai adresa vreun cuvant.
Se oprii in loc. In capatul scarilor era un blond ce il astepta.
—Domnule Byun .
Spuse Chanyeol simtindu-si inima in gat.
—Domnule Park. Ei bine? Cum a mers?
—Ce cauti aici? Daca te va vedea cineva vor crede ca am mintit .
—Asta ai facut .. ai mintit .
Spuse Baekhyun dezamagit.
—Stiu ca tu voiai sa sp..
—Nu mai conteaza ce voiam eu .
Il intrerupe el. Oricum , afacerile sunt mai importante nu?
Intreaba Baekhyun cu ochii in lacrimi incercand sa plece insa Chanyeol ii prinde mana .
—Stii ca tu contezi .
—Nu vad asta ! Ai spus ca nu ne vom mai ascunde. Ai spus ca vom lasa adevarul la iveala .
Ii reprosa Baekhyun.
—Baekhyun, cum as putea? Acum ca faptul este comis toti asociatii vor renunta la afacere .
—Asta conteaza pentru tine nu ? Nu pot sa cred ca eu chiar am crezut cand imi spuneai ca ma iubesti! Ca imi tresarea inima cand ma sarutai..cand tu defapt, ma tratezi ca pe un nimeni.
—Cum poti spune asta ?! Te iubesc ! De cand ai plecat nu imi gasesc linistea. M-am gandit la tine in fiecare minut.
Spuse Chanyeol prinzandu-i fata in maini.
—Atunci? Atunci de ce ma ascunzi de ochii lumii?
Intreba el cu lacrimi in ochi.
—Iubirea mea nu plange. Voi rezolva . Voi rezolva totul. Ai incredere in mine.
Zambii Chanyeol dandu-i parul din ochi, sarutandu-l scurt savurandu-i dulceata buzelor pe care nu o mai simtii de zile intregi.
—Am incredere in tine, dar ..
spuse Baekhyun insa ochii i-au sarit inspatele lui Chanyeol. Un cameram tocmai inregistrase toata conversatia lor . Totul era transmis in direct la toate posturile tv din tara .
—Chanyeol-ah !
Spuse Baekhyun aratandu-i cameramanul.
—Taiati! Bine, pauza cinci minute si tragem dubla a doua la scena anterioara.
Spuse directorul oprind actiunea filmului.
—Yaa, ai jucat bine .
Zambii Baekhyun spre el.
—Si tu. Zambetul asta este pentru directorul Park sau pentru mine ?
Zambii Chanyeol rosind.
—Mm, poate pentru ambi?
Spuse Baekhyun curajos muscandu-si buza, trecand pe langa baiatul ce isi lasa privirea sa cada pe posteriorul blondului.
—Ugh!
Spuse Chanyeol facandu-si aer.

Idee: Nmjklp_09 ❤️

One Shot series🌻Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum