Seara concertului:
—Te rog sa imi dai lentilele albastre astazi.
Spuse Baekhyun trecandu-si mana prin parul sau brunet.
—Am stabilitit sa nu pui lentile astazi .
Spuse fata .
—Schimbare de planuri.
In mintea lui nu se intampla nimic fara vreun motiv. Chanyeol avea sa vina la concert .Cu seara in urma a amanat intalnirea lor pentru a merge la un film cu cativa prieteni. Trebuie sa regrete. Si stia deja cat de tare se excita Chanyeol cand baiatul isi pune lentilele albastre, purtand un tricou ce nu ii putea acoperii clavicula. Baek cu ochi albastri si cu pieptul la vedere era preferatul lui Yeol.
Din pacate planul lui Baekhyun nu functionase, baiatul nu intrase in culise, ci doar l-a urmarit de la locul sau din sala.
—Iubire.
Spuse Chanyeol la finalul spectacolului intrand in culise . Isi puse mainile in jurul taliei lui imbratisandu-l pe la spate .
—Lasa-ma Yeol.
Spuse el, tragandu-se din bratele lui. Se intoarse cu fata,iar ochii lui Chanyeol incepura sa sclipeasca. Il privea adanc in ochi apoi isi lasa privirea spre tricoul decoltat. Zambii in coltul gurii, apropiindu-se de el tragandu-l in brate . Isi plimba mainile pe talia brunetului respirand greu, incercand sa-i sopteasca ceva la ureche.
—Hai acasa .
Spuse el hibnotizat de gandurile nebune ce ii strabateau mintea.
—Mergi cu prietenii tai.
Spuse brunetul tragandu-se . Se departa pentru a-si schimba hainele, dandu-si tricoul jos .
—Baekhyun tu vrei sa inebunesc aici? Yaa, stii ca nu ma pot abtine !
—Cine a spus sa o faci?
Zambii Baekhyun aruncandu-si tricoul din mana .
—Yaa, hai mai repede acasa .
Spuse baiatul muscandu-i apoi buza .
—Hai aici! Nu mai pot astepta pana acasa !
Spuse Baekhyun sarutandu-l scurt tragandu-l in cabina lui de proba .