KURALLAR SERİSİ : KURAL 1

10 1 0
                                    

İçinde olduğunuz kalplerden ayrılmayın. İçinde bulunduğunuz hiç bir sevgiyi dibi gelmiş çay gibi boşa dökmeyin. Sevmekten korkmayın. Sevilmekten korkmayın. Unutmayın ki dünyanın en güzel yuvası sizin sevdiğiniz bir insanın kalbinde olmanızdan güzel değildir. Hiç bir yuva o kadar güzel değildir. En güzel yuvanız sevdiğiniz,sevdiğinizin bedeni,sevdiğinizin kalbidir.
Sakın ! Sakın ! İçinde olduğunuz bir kalbi kırmayın. Bunu yapmayın. Kalp kırmak kadar kolay eylemler içinde olmayın. Zoru sev. Sevgiyi sev. Nâzım Hikmet ol. Aşka aşık ol. Yeterki birşey ol. Birşey için birşey ol. Birisi için yaşlanma birisiyle yaşlan. Bazı şeyler vardır gerisi teferruat olur. Bazı şeyler vardır tenezzül bile etmeye değmez. Sizde aşkı üstün görün. Aşkın,sevginin,samimiyetin gerisinde kalmayın. Vatan farklıdır,özeldir,birdir. Sizde sevdiğinizi vatanınız bilin. Çünkü sevdiğiniz bir ve bir o kadarda özel olmalı sizin için. Anlatmak için konuşmaya gerek kalmıyorsa bilin ki o sizin gerçek aşkınızdır. Çünkü aşkın olduğu yerde konuşmak bomboş yolda kornaya basmak gibidir. Gereksizdir. Gereksiz eylemler içinde olmayın. Gereksiz eylemler vakit kaybıdır. Daha vakit varken yaşayın gitsin o vakti. Vaktiniz önemlidir. Değerini bilin..

KURALLAR SERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin