#4#

1.4K 113 119
                                    

DanRad: Ciddi misin?

Feltonirvana: Dostum kafa mı buluyorsun benimle ciddiyim tabiki!

DanRad: Bak Tom Rup'la bana yine oyun oynuyorsanız çok fena olur!

Feltonirvana: Hayır be oyun değil! Yemin ederim!

DanRad: Seni işletiyor olmasın?

Feltonirvana: Beyinsiz misin?

DanRad: Saf mısın?

Feltonirvana: Dani, kızın mesajlarda sesi titriyor. Hıçkırarak ağlıyor.

Feltonirvana: Birkaç yerde bileklerini kestiğinden ve defalarca intihar etmeye kalkıştığından bahsediyordu.

Feltonirvana: Mesajlarına neredeyse iki yıldır hiç cevap verilmemiş. Ben daha hattı alalı üç ay oldu ve bıkmadan yazmaya devam ediyor.

Feltonirvana: Başta silecektim ya da engelleyecektim ama merakıma yenik düşüp dinledim iki üç mesajı. Sonra bağımlısı oldum sanki devamlı dinliyordum.

Feltonirvana: Bir kere ses tonu çok güzel ve üzgün sesine rağmen akıcı bir şekilde her gününü anlatıyor.

DanRad: Nasıl yani mesela ne anlatıyor?

Feltonirvana: Draco yokken nasıl acı çektiğini,

Feltonirvana: Astım ve bipolar hastası olduğunu, haftada beş gün hastaneye gittiğini, durmadan kabus görüp sinir krizleri geçirdiğini.

DanRad: Yüce İsa!

Feltonirvana: Ses tonundan olaya bakarsak en fazla 18 yaşındadır.

Feltonirvana: 17 bile olabilir emin değilim. Küçük bir kız.

Feltonirvana: Ama sesi yüreğimi burktu. Gerçekten acı çekiyor.

Feltonirvana: Ailevi şiddet görüyormuş. Fakat son üç ayki mesajlara bakılırsa babası ölmüş. Annesi de evden ayrılmış sanırım.

Feltonirvana: Şu Draco denen orospu çocuğunu bulup ağız burun dalasım geldi biliyor musun?

Feltonirvana: Küçücük bir kız ortada kalmış bir şekilde bana mesajlar atıp duruyor.

DanRad: Al başına belayı...

Feltonirvana: Ama Dan, cevap vermeseydim daha kötü olacağından korktum. Üstelik hastaymış,

Feltonirvana: Kıyamadım...

Feltonirvana: Bir tek adını biliyorum şimdilik. Sence Draco kılığında konuşmaya devam etmeli miyim?

DanRad: Bilemiyorum Tom. Gerçeği öğrenince daha çok canı yanmaz mı?

Feltonirvana: Ama Draco'nun ona cevap verdiğini görünce nasıl sevindiğini bir düşünsene..

DanRad: Haklısın. Belki de biraz toparlanır.

DanRad: Ama ona çok iyi davran.

Feltonirvana: Tabiki salak. Ha bir de şey,

Feltonirvana: Fotoğrafını istiyeyim mi?

DanRad: :)))

Feltonirvana: Dan niye piç gibi sırıtıyorsun merak ettim işte. Kızın profil fotoğrafı da yok zaten!

DanRad: Tamam demedim bir şey. İste birkaç fotoğraf. Belki güzeldir.

Feltonirvana: Tamam konuşmaya gidiyorum.

DanRad: Sonra bana ss at ama.

Feltonirvana: Bok ye Radcliffe.

DanRd: Tamam tamam :DD

Pretty When I Cry || Dramione×Feltson AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin