Çay Koyup Tekrar yanıma oturdu ve anlatmaya devam etti .
" Evet nerede kalmıştık . Cin Düğünü değil mi ? Cin düğünleri gariptir çocuk , bu olayda da garip bir şeyler oldu . Bu çobanı o güzel kız peşinden koştura koştura bir kulübeye getiriyor . O kulübenin içinde bir masa var ama üzerinde yok yok envai çeşit yemekler var . Yanda Hemen davul Zurna çalan insanlar . Halay çekiyorlar . Adam zaten şaşırmış Kendi düğünü olduğunu sanmış her neyse bu bizim çobanı masaya oturmuş cinler yedirmiş içmişler . Sıra halay çekmeye gelmiş halay çekerken bir de ne görsün Bütün herkesin ayakları Ters işte o anda fark etmiş bunların insan olmadığını o güzel dediği kız ise Dişi cin çıkmış . O anki panik ile koşarak köye geldi zaten meydanda bağıra bağıra delirmiş gibi konuşuyor . Köy ahalisi Olarak biz önce delirdiğini anladık ama hepsi gerçekti . İşte köyümüz böyle böyle aslında Cinlerin eline geçti . Şu anda köyde 100 kişi varsa 15 tanesi insan olarak kalmıştır bilesin o yüzden güvenme kimseye senin o babaannen diye bildiğin kişi cin burda kal gitme oraya bu arada sok olacağın bir gerçeği söylemek isterim . Babanı öldüren cinlerdi kendisi can vermedi . Senin babaannen 20 yıl önce ölmüştü . Baban bunu biliyordu . O evdeki akrabaların oraya gelenler bile cinlerdi şok olduğunu biliyorum ama bunu yaşanan tek sen değilsin . "
Bu anlattıklarından sonra dediği gibi şok oldum aslında hiç beklemediğim bir şey söylemişti peki gerçekten bu kadına güvenebilirmiydim bilmiyorum öğrenmek için güvenmem gerek .
" Peki Sen Bunları nereden biliyorsun orada bile değildin ! " Dedim .
"Ben yoktum Ammarlı cinim vardı . Hani seni rahatsız eden o cin ."
Aman Allahım başından beri bana görünen cinin bu kadına ait olduğu düşüncesi beni nasıl korkuttu bilemezsiniz . Peki niye ben ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMMARLI BİR CİN - Sufi-i Cin
TerrorBoş ve dengesiz olan dünyamda arkadaşsız ve yalnız kalan ben ve Ammarla olan geçmişim. Unutmam ...