Ichi, Ni, San
Yazar: NingyooUYARI!!!
Tesadüfen geldiysen,
AŞIRI CİNSELLİK!
EŞCİNSEL İLİŞKİ!
GRUP SEX
+18***
Güzel bir bahar sabahı Sehun arabasına binmiş otobanda ilerliyordu. Henüz sabah olmadan yola çıkmıştı ve güneş ısıtıcı ışınlarını göstermeye başlamıştı.
Sehun Busan'da ki yazlık evine gidecek ve yazmaya devam edecekti. Çıkarttığı ilk kitabı beklenenin aksine fazlaca satınca, ikinci kitabı yazmaya da ara vermeden başlamıştı. Yayınevi bu konuda sürekli baskı uyguluyordu ve Sehun çözümü ilk kitabını da yazdığı eve gitmekte bulmuştu. Talep varken sıcağı sıcağına ikinci kitap raflardaki yerini alırsa satışlar patlayacaktı. Ama hangi akla hizmet arabasıyla yola çıkmıştı o da bilmiyordu. Yolda hikayeyi kafasında kurgulamayı ve stres atmayı düşünüyordu ama tek başına yapılan yolculuk bir yerden sonra sıkıcı olmuştu...Sehun zorlu bir yolculuk sonrası evine ulaşmıştı. Yol üzerinde bir markette durmuş, yiyecek içecek ihtiyaçlarını almıştı. Bunu iyi ki akıl etmişti yoksa gecenin bu saatinde aç kalacaktı. Arabasını bahçeye park etti ve araçtan çıktı. Denizden gelen koku ve serin hava saatlerdir tıkılıp kaldığı arabanın atmosferinden sonra çok iyi gelmişti. Gözlerini kapattı ve derince nefes alırken başını gökyüzüne kaldırdı. Yıldızlar birer meşale gibi parıldıyordu.
Ve Sehun meraklı gözler tarafından izlendiğini fark etmiyordu...
Buranın havası ona kesinlikle iyi geliyordu. Poşetlerin bir kısmını bagajdan çıkartıp eve taşıdı. Burada ne kadar kalacağını kestiremediği için büyük bir alışveriş yapmıştı. Çünkü sürekli ihtiyaçlarını gidermek için alışverişe çıkmak gibi bir düşüncesi yoktu. İki seferde taşıdığı poşetlerden sonra küçük valizini de eve bırakmıştı. Geriye sadece bilgisayarı kalmıştı. Sehun tekrar araca döndü ve bilgisayarını da alıp aracının kapılarını kilitledi. Bahçe kapısının kilitli olduğundan emin olduktan sonra evine çıktı.
Sehun poşetleri mutfak zeminine bıraktı. Poşetten aldığı muzu afiyetle yerken yukarı çıkmaya başlamıştı. Önceliği poşetler değildi çünkü saatlerdir arabanın koltuğuna yapışmıştı. Aceleci adımlarıyla üst kata, yatak odasına çıktı. Önce güzel bir duş alacak, sonra da aldıklarını dolaba yerleştirecekti. Televizyonun fişini taktı ve bir müzik kanalını açıp üzerindekileri şarkıyı mırıldanarak çıkartmaya başladı. Evin havasızlığı bir an nefesini kesmişti. Cama doğru ilerledi ve perdelerle birlikte tüm camları da açtı. Ellerini camın pervazına yasladı, gözlerini kapattı ve gecenin deniz kokulu havasını soludu. Tüm düğmeleri açılmış buz mavisi ince keten gömleğinin iki ucu serin havanın esintisiyle iki yana uçuşuyor, sarışının beyaz tenini gözler önüne seriyordu.
Ve Sehun meraklı gözler tarafından izlendiğini fark etmiyordu...
Sehun huzurlu havayı yeterince kokladığına kanaat getirdiğinde gözlerini açtı. Karşı evdeki karanlık ve terk edilmiş görüntü ile camı açık bırakmaya karar verdi. Tanımadığı komşuları burada değildi... Duştan çıkana kadar üst kat iyice havalanırdı. Aynı işlemi daha sonra alt kata da yapacaktı. Çalan şarkının güzelliğiyle gömleğini omuzlarından aşağı bıraktı. Kot pantolonunun düğmelerini de açtı ve bacaklarından aşağı düşürüp çıkarttı. Tatlı kalçalarını leziz bir şekilde servis ettiğinden haberi yoktu...
sana ne söyleyeceğime karar verdim
sadece bir öpücük
hepsi bu
senin şansın ya da talihsizliğin olsa bile,
benim gibi biri ile tanışmak
senin yol ayrımın olacak
evet tıpkı yanlışlıkla içtiğin viski gibi
seni daha ateşli yapacağım
daha heyecanlı
Oh
bırak gitsin
ben kötüyüm, bana yapma dediğin
şeyleri yapmaktan hoşlanıyorum
dediğim gibi gerçek oyun daha başlamadı bile... (EXO PLayboy)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ichi, Ni, San ༒ SeKaiSoo
Fanfic[Tamamlandı] Esmer yandan bir gülümseme bıraktı. Lanet yakışıklıydı ve Sehun'a yaklaştı. "Ne oyunu bu, ne istiyorsunuz!" dedi Sehun, sesi gücünü kaybetmişti. Esmer olan Sehun'un önünde eğildi ve beklenmedik bir şekilde kucağına oturdu! Bacakları i...