,,Unfortunately,my past is a part of my life.It will haunt me through my living.And I'm sorry my love,but no one can help me,cause I can't help myself."
,,Martina?Martina se vratila!Ljudi Martina se vratila"-Katarina je počela skakati ko' neka luđakinja.Također se počela derati.Ughh,još će me onaj kreten skužiti zbog nje!
,,Katarina!Katarina smiri se!Dovraga curo!"-nije se htjela smiriti.Zgrabila sam ju i stavila joj ruku na usta.Kad ne možeš milom možeš silom.Malo se koprcala kao neka riba na suhom,no ubrzo je odustala.
,,A sada...hoćeš li biti mirna kada te pustim?"-kimnula je glavom.
,,100%?"-opet je kimnula glavom.Iako mi je bila okrenuta leđima,mogla sam osjetit kako je preokrenula očima.To mi je izmamilo iskren osmjeh na lice.Iskreno,ne znam kad sam se uopće iskreno nasmješila.Maknula sam joj ruku sa usta.Nisam niti primjetila da ju još uvijek držim.
,,Gle Martina...znam da sam ti falila,i ti si meni falila ali...možeš li me pustiti?"
,,Ha?...Aha"-promrljala sam te ju pustila.Ona se okrenula prema meni i zabrinuto me pogledala.
,,Martina...si okay?"
,,Da...da super sam.Odkud ti Katarina?"
,,Pa,eto došla sam.Malo svratila u Brazil.Imam koncert večeras."-kao da me netko polio hladnom vodom.Stvarno sam se trgnula.Ona je pjevačica?Od kad?
,,Ti si pjevačica?"
,,Da...nisi čula za mene?Zovem se Katarina Messi"
,,Messi?"-vjenčala se?Kada?To ne može biti.
,,Da.Vjenčali smo se još prije 3 godine.A odkud ti tu?"
,,Wow..amm,ja?Ja sam tu poslovno."
,,Doktorica si?Napokon"
,,Nisam doktorica.Policajka.Zapravo čuvarica"
,,Molim?Zar ti nisi studirala medicinu?"
,,Jesam,ali shvatila sam da me medicina ne zanima."
,,Aham....a ova čuvarica...koga čuvaš?"
,,Njega"-glavom sam pokazala prema Neymarovom smjeru.
,,Da li Neymar...kako podnosi to?"
,,Lijepo....Ne zna da sam to ja"
,,Molim?!"
,,Shhh,Katarina"-pokušala sam ju ušutkati,ali uzalud.
,,On...on mora znati.Martina on mora znati!"
,,A zašto,ha?Zašto on mora znati?Dam se kladit da nije uopće patio kao što sam ja"-odgovorila sam ljuto i pomalo hladno.
,,Hhhhh Martina...ti ne znaš kroz što je on prošao.Ubila si tog čovjeka iznutra.Uniištila si ga!"-zaboljele su me njene riječi.Kako može?!Imam osjećaj da je moja nekadašnja bff postala moj neprijatelj br.1!Kako tužno..
~flashback~
Neymar's p.o,v
I...evo me.Ležim na krevetu.Niz obraze mi se slijevaju suze.Opet sam ja ostao povrijeđen.Kao i obično.Zašto me je povrijedila?Zapravo,ni nismo bili zajedno,ali,kunem se da sam joj one noći u očima vidio da osjeća nešto prema meni.Ili sam samo umislio?Jer ja žarko želim biti njen.I samo njen.
,,Ma hajde stari..ta mala nije vrijedna tvojih suza"
,,Odustani Gerard.Vidiš da on očito želi patiti"-taj glas pripada Leu.Hah,lako je njemu.Njega Katarina nije ostavila kad joj je izjavio ljubav.Taj lik stvarno ima sreće.
(…)
Već je prošlo par godina.U tih proteklih par godina nisam ju prebolio.Svaki dan mi je ona dolutala u misli.Što god sam radio,podsjetilo bi me na nju.A to boli.Čak sam svima zabranio da govore njeno ime.
,,Neymar,pođi sa mnom."
,,Ah,moram li,treneru?"-kimnuo je glavom na što sam ja preokrenuo očima.No svejedno sam krenuo za njim.Ušli smo u njegov ured.Sa moje desne strane bile su poslagane pohvalnice i medalje.Dok,je sa moje lijeve strane uspravno stajao Ricardo.Moj čuvar.
,,I,što ste me trebali g.Anceloti?"
,,Dobit ćeš novog čuvara"
„Zašto?"-zbunjeno sam pogledao Ricarda.
,,Treba mi malo privatnosti.Malo više se moram posvetiti curi,i ja ću ti večeras dovesti čuvara"-da,naravno..i on je sretno zaljubljen.Samo Neymar nije.
(…)
Ahh,napokon doma!Zavalio sam se na kauču i upalio tv.Šaltao sam onako iz dosade.
,,Braco braco braco!"-uletjela je Rafaella.
,,Što je što je što je?"-imitirao sam ju.Znam da mrzi to.
,,Zaprosio me!"
,,Tko?Oscar?"
,,Da,on"
,,Čestitam!"-snažno sam ju zagrlio.Ah..moja mala sestrica odrasta..
-Kasnije tog dana-
,,NEYMAR,SIĐI DOLJE!IMAŠ GOSTE A JA ODE!"-čuo sam Raff kako se dere.Kad sam sišao dolje,ugledao sam neku curu.
,,A..ti si?"
,,Tvoja čuvarica"-bezobrazno je odgovorila.I naravno..to me podsjetilo na nju.Zašto mi ovo radiš,Martina?
~End of flashback~
Martina's p.o.v
Htjela sam Katarini štošta reći No na sreću me Neymar spriječio.
,,Idemo li Valeria?"
,,Naravno"-'bff'me strijeljala pogledom.
(…)
Stali smo na semaforu.U autu je bila velika tišina.Dok ju on nije prekinuo.
,,Da li ti ikad skidaš te naočale?"
,,Ummm..ne"-nasmijao se.
'Prelijep si dok se smiješ!'Par dana kasnije
Bipppp
,,Ma krasno,moraao si se ispraznit"-mobitel mi se ispraznio,zato sam se okrenula i pošla prema sobi.Na putu sam se sudarila sa NEYMAROM. Podigla sam pogled.
,,Tina?"-ja…ja nisam mogla više izdržati.I da…poljubila sam ga.Ahhhh,te savršene usne.
,,Oprosti mi"-tiho sam rekla.Suze su mi počele klizit niz lice.Privio me k sebi u zagrljaj.
,,Shhhh,oprošteno ti je"
Uh-huh.Evo,ispričavam se što ju nisam sinoć postavila.No unatoč tome,nadam se da vm se priča i dalje sviđa.Hvala svima koji čitaju priču.Nadam se da ćete tako čitt i moj 2.priču.
Uživajte ly<3333