NAGYON FONTOS!

940 60 42
                                    

Sziasztok~
Úgy döntöttem, hogy eljött annak az ideje, hogy beszélgessünk egy picit...
Na szóval, elég nagy bűntudatom van amiatt, hogy semmi nélkül félbe hagytam ezt a sztorimat és így itt hagytalak titeket.
Őszinte leszek veletek, egy idő után már inkább teher volt írni és úgy döntöttem, hogy félrerakom egy kicsit, azonban, ahogy teltek a napok...hetek...hónapok, egyre inkább elhidegültem a történettől.
Rájöttem, hogy a mostani két "büszkeségemhez" képest (Girl meets Evil, My Demon) ez a könyv túl keszekusza és nem hagytam elég időt sem a karaktereknek, hogy kibontakozzanak, sem a párbeszédeikre.
Kicsit olyan lett, mint a legtöbb iszonyat hosszú animék egyike...Tele van töltelék részekkel. Az enyém viszont abból rosszabb ezeknél, hogy a hosszúságához képest, szinte semmi karakter fejlődés nincs.
Az meg csak hab a tortán, hogy a kezdeti olvasó tábora a könyvnek egyre inkább csak fogyatkozott.
Szóval mindig úgy éreztem, hogy ez már egy rossz könyv, amit a kutya se olvasna el.
Erre még pluszba jöttek a magánéleti problémák, amik nem akarnak csillapodni máig sem. (De ezzel nem zargatlak titeket, nem a lelkisegélyszolgálatnak írok xd)
Viszont mostanában írtatok az utolsó fejezethez, hogy mikor lesz következő rész.
Szóóóval...Hosszú szenvedés után és bűntadat miatt újra neki álltam írni. A rész nem tudom mikor lesz készen, mert tényleg úgy érzem, hogy nem megy már úgy, mint régen...

DE a lényeges kérdés, amit fel szeretnék tenni nektek, az az, hogy:
Megéri-e folytatni?
Olvasni fogja-e bárki is?
És, ha igen, akkor érdekel titeket, a hosszú, de előre eltervezett, eredeti vége a sztorinak, ami legalább még 10 fejezet lenne, vagy a rövidített változatban tudjam le, ami azt jelentené, hogy kb 4 hosszabb résszel kivégezném a sztorit?
Érdekelne-e bárkit is a hosszabb, vagy akár a rövidebb rész?
Csak mert, ha nem olvassa senki sem, akkor felesleges lenne bajlódnom.

A lényeg az, hogy az lesz, amit TI szeretnétek (egyértelműen a többség dönt).
Kérlek szépen, írjátok le a véleményeiteket, hogy megéri-e folytatni és, hogy az eredeti vagy a rövidített változatban írjam-e meg.

Előre is köszönöm szépen, ha ír valaki valamit.❤

(Ez a rész ki lesz törölve, amint publikálom a következő fejezetet)

Elhagyva     ●BTS●JIMIN●Vampire ff.● 《 BEFEJEZETT》Onde histórias criam vida. Descubra agora