[8 września, wyjazd na Hawaii]
Nareszcie mamy jakiś wyjazd i to oczywiście na same Hawaii, moja szkoła jedzie na wycieczkę w której możemy odpocząć. Aktualnie lecimy samolotem dopóki nie usłyszałam że jesteśmy na miejscu. Jak byliśmy obok hotelu to Ryuji zaczynał się dziwnie zachowywać ale to u niego normalne, po chwili usłyszałam jakby pytanie o pokoje.
[Ann] Wszyscy i tak mają na dość problemów. Nie wiem czy ktoś powiedziałby że w porządku żebyś był z kimś w pokoju.
[Ryuji] Zamknij się, oboje stoimy z tym jak kołki.
[Mei] Zapomnieliście o mnie, wiecie o tym?
[Ryuji] Pewnie zaraz będziesz miała z kimś pokój.
Po chwili pojawiły się jakieś dwie dziewczyny.
[Wysoka Uczennica] Takamaki-san, zdecydowałaś się z kim będziesz dzieliła pokój?
[Ann] Nie, jeszcze nie.
[Wysoka Uczennica] To może będziesz dzieliła pokój ze mną?
[Ann] Pewnie, czemu nie.
Stałam zamyślona tym wszystkim dopóki nie wyrwał mnie czyjś głos.
[Ann] Jednak nie, przepraszam. Wolę dzielić pokój z Mei.
[Mei] Co?!
[Wysoka Uczennica] Trudno, to twój wybór Takamaki-san.
Dziewczyny poszły sobie a ja stałam zdziwiona.
[Mei] Dlaczego powiedziałaś że wolisz dzielić pokój ze mną?
[Ann] Przyjaźnimy się, to z tego powodu.
[Mei] No dobrze, to widzimy się później.
Poszłam z Ann do jednego z pokoi gdzie wygląda na 5 gwiazdkową willę. Myślałam ciągle nad jedną rzeczą ale przerwała moje myślenie Ann.
[Ann] Zobacz Mei jak tutaj jest wspaniale.
[Mei] Chyba aż za bardzo.
[Ann] Po co zmarnować taki czas na siedzeniu w pokojach, moglibyśmy iść na plażę.
[Mei] Ja odpadam, nie wiem czemu głowa mnie zaczęła boleć.
Ann podeszła do mnie i sprawdziła moje czoło a potem poliki.
[Ann] Odpoczywaj, pójdę do pani Kawakami żeby dała ci tabletki na gorączkę i na twoją bladą skórę.
[Mei] No dobrze, idź. Poczekam.
Ann wyszła z pokoju a ja położyłam się na łóżku. Po chwili przyszła pani Kawakami z lekami.
[Ms.Kawakami] Co ci dolega Mei?
[Mei] Boli mnie głowa, mam lekkie mdłości i jak siedzę to kręci mi się w głowie.
[Ann] Zapomniałaś wspomnieć o twojej bladej twarzy oraz gorączce.
[Ms.Kawakami] Dam ci Mei tabletki na gorączkę i na ból głowy. Po prostu zmiana miejsca i pojawiło ci się twoja lekka choroba.
[Ann] A na co Mei choruje?
[Ms.Kawakami] Jak jest poza Japonią lub nie chorowała od bardzo dawna to pojawiają się takie rzeczy. To normalne dla ludzi.
[Ann] Jak poczujesz się lepiej to może jutro pójdziemy na zakupy, okej?
[Mei] Jasne.
Wzięłam tabletki i postanowiłam zdrzemnąć się na kilka minut.
[Kilka godzin później]
CZYTASZ
Phantom Thieves In My School?! [Zakończone]
FanfictionMei Nakahara jest nielubiana w szkole po zdarzeniach z dwóch lat, młoda licealistka chce zapomnieć o tym co wcześniej się wydarzyło ale z każdym z kim chce porozmawiać ma problem. Z wychowawczynią klasy 2D w Shujin School mają niezbyt zgraną klasę d...