—Inca una !
Spuse fotograful asezandu-i diferite pozitii pe cei doi baieti ce stateau in fata camerei.
—Gata, ajunge . Baekhyun fa schimb cu Kai.
Spuse Chanyeol, lasandu-l pe Baekhyun sa astepte din nou randul sau.
—Dar, am facut doar doua poze cu Jongdae...
—Altadata. Faceti schimb.
Spuse Chanyeol, apoi pleca din incapere .
Baekhyun crede ca a spus ceva gresit, incat l-a facut pe Chanyeol sa il deteste . In ultimele luni abea apuca sa faca vreo poza . Pe cand toti colegii lui aveau tinute cat mai sexy posibil, el era aproape infofolit cu haine. Pana in acea zi.
Ei purtau pantaloni negri inpreuna cu sacou colorat. Sclipiciul de pe pieptul lor arata mult mai bine in lumina blitului .
Baekhyun trebuia sa poarte, dupa cum ii spusese seful lui, Park, o bluza neagra pe dedesupt. Baekhyun se simtea urat si neatragator. Mereu il imbraca, ori de cate ori trebuie sa pozeze. Poate el ..strica cumva imaginea grupului?
Se analiza in oglinda, avand pieptul gol, oftand .
—Nu arat asa rau. Am lucrat de trei ori mai mult .
—Uau Baek! Cand ai facut pieptul asta?
Intreba Sehun analizandu-l.
—Yaa! Tu razi de mine acum?
—Nu .. tu arati tot mai bine !
—Mm, Chanyeol nu crede asta! Nu ma lasa sa pozez daca nu sunt imbracat.
—Doar fa-o.
—Hah?
—El nu va participa astazi la sedinta, pozeaza cat lipseste el .
—Mm, ai dreptate. Ii arat eu !Asa si facu. Sacoul mov lila, machiajul auriu, buzele rosii, vederea spre piepul sau gol, acoperit cu sclipici, clavicula foarte bine accentuata. Toate ii faceau pe cei prezenti sa se minuneze de aspectul baiatului.
—Cine raspunde pentru pozele astea?
Intreaba o asistenta spre personal.
—Domnul Park se va enerva tare. A spus clar sa nu ii dai lui Baekhyun haine decoltate.
Soptii ea.—Schimbati-va !
Striga cineva din personal spre baieti.
—Buna treaba baiete.
Zambii Minseok spre Baekhyun .
—Voi avea probleme dupa asta .
Spuse Baekhyun timid.
—Macar a meritat hah? El nu va afla.
—Sper sa ai dreptate.Un director de la o revista importanta tocmai ajunsese in cladire, cu acordullui Chanyeol pentru a alege un model pentru noul numar al revistei.
—Pe aici domnule.
Spuse o asistenta ceil conducea spre sedinta foto al modelelor feminine.
—Stati putin. Ei sunt modele ?
Intreba aratand spre baieti.
—Ah nu, ei sunt cantareti.
—Astepti o clipa. Vreau sa vad ceva. Tu! Spuse barbatul aratand spre Baekhyun .
—Eu?
—Mm! Care este numele tau?
—Byun Baekhyun .
—Ti-ar placea sa participi la o sedinta foto pentru conpania noastra? Am acordul domnului Park.
—Domnul Park a spus asta ?
Intreba el fericit. Era in sfarsit apreciat!
—Da. Deci?
—Du-te Baek!
Il incuraja colegii lui.
—Bine .
Zambii el dulce .
—Vom murii cu totii .
Soptii una dintre fetele responsabile de haine.
—Cu siguranta .