36

1.2K 41 4
                                    

Posledný deň čo sme tu. Chcela si ho čo najviac užiť. Po krátkom uvažovaní som sa rozhodla, že napíšem Harrymu.

Ja: ahoj, po raňajkách na rovnakom mieste?

Našťastie to pochopil.

Harry:  budem tam

Po raňajkách sme sa vrátili na izbu. Rýchlo som zobrala kabelku, do ktorej som dala mobil a peňaženku. Začala som si obúvať svoje tenisky. "Ty niekam ideš" zamrzla som na mieste s otočila sa na Kiku.

"Eee možno" zasmiala sa. "Má v tom prsty Harry?"

"Možno" lišiacky sa na mňa pozrela a pozdvihla obočie.

"Uži si to" bolo posledné, čo mi povedala predtým ako som odišla. Behom som zdolávala schody a neskôr sa náhlila na pláž. Keď som tam konečne prišla nikto tam nebol. On príde, on príde, on príde.

Upokojovala som svoju myseľ. Zrazu som pocítila dve ruky na mojej tvári. Rýchlo som sa otočila bez toho aby som čokoľvek povedala. Keď som pred sebou uvidela Harryho siluetu zvískla som "Harry!"

Prst si priložil na svoje pery na znak aby som bola ticho. Druhou rukou sa nežne dotkol mojej a chytil ju. Začal ma niekam viesť a ja som ho nasledovala. 

O chvíľu sme došli na nádherné miesto. Bola to menšia pláž a vo vode boli kamene. Nič krajšie som v živote nevidela, teda pokiaľ nemyslíme jeho oči a jeho.

Nie. Dosť. Nepremýšľaj takto o ňom.

"Páči sa ti tu?" Vyrušil na zo snenia o ňom. "Je to tu nádherné"   povedala som svoj názor. "To som rád" usmial sa.

Spoločne sme si sadli na najbližšie kamene. Neváhala som a spýtala sa ho otázku. "Ako si toto miesto našiel?"

"Keď sme išli na prvé turné a mali sme v tomto meste koncert, raz som sa šiel len tak prejsť a našiel som toto miesto, nikdy som o ňom nikomu nepovedal" dopovedal.

Páni nevedela som, že má vo mne dôveru. "Premýšľaš nad tým?" Spýtal sa tentoraz on. "Nad čím?" Odpovedala som mu otázkou. "Nad tým, čo som ti spôsobil"

Hlavu si položil do dlaní. "Harry..." Nedohovorila som pretože mi skočil do reči. "Veď som ťa skoro zabil! Ako sa na mňa dokážeš vôbec pozrieť!" Hlas mu zlyhal. Obímula som ho okolo pliec.

"Harry, nevyčítaj si to, ja ti odpúšťam" vyslovila som slová, ktoré mi dlho ležali na srdci.

Ďakujem za 2 k prečítaní. Aký bol veľkonočný pondelok?🤣🤣 U mňa mokrý.😅

Zničil si mi život H.S. ✓Место, где живут истории. Откройте их для себя