Hola, em dic Angel i tinc 29 anys. Sóc alt, tinc el cabell i els ulls negres, m'agrada treballar ja que porto tota la meva vida en la mecànica, arreglant coches, buscant peces,etc...
Jo ja tinc mes o menys una familia formada; tinc dos fills i una dona pero no estem casats ni res, es que tampoc m'agrada el que pasa que com tinc dos fills amb ella no puc fer res, tindré que esperar fins que es facin grans, perque ara no ho entendrien. Pero es que, ella i jo ens passem els días barallant-nos, i per això casi tot el dia estic al carrer o treballant que es lo que mes m'agrada i de vegades de nit no dormo allà i surto de festa i quan dormo a casa estic al sofà perque no vull res amb ella, jo ja li e dit que quan es fessin grans i em busqués jo algun lloc que em piraria de casa i ella ho va aceptar. Òbviament em donaria igual si no ho hagués acceptat, perque ho faré igualment, pero millor que ho accepti.Un dia vaig sortir de festa amb els meus amics, a una discoteca molt popular del poble, jo em vaig fixar amb una noia molt, molt guapa i em vaig fer notari per que ella es fixes en mi, i la veritat ho va fer, vaig anar a moure l'esquelet amb ella i vam estar tota aquella nit rient.
Mes tard, ja ens anàvem i es veu que una de les amigues de la noia que m'habia fixat i ballat amb ella era amiga del meu amic i aixi doncs ens vam pirar tots cinc; ella, la amiga del meu amic, el meu amic, un altra amiga i jo. Com tots estaven borratxos menys dos noies i jo, vaig agafar el meu cotxe i vaig portar cada un a casa seva.
A continuació, solament em quedava al cotxe una amiga i ella, i al viatge ja sabia com es deia; es deia Jessica, es menor, pero li queda un any pels 18, te el cabell i els ulls marrons i es guapíssima, la veritat es que m'agrada molt, no se es com que a sigut un amor a primera vista, mai ma pasat això amb una noia, ella es amb la primera que noto aquelles papallones tan anomenades per la gent. I si en veritat era una tonteria y era perque em vaig veure una copa d'alcohol o algo per l'estiu?
Donat a comptes no ho se, prefereixo ni fer-me il·lusions, ni res perque no sóc res de l'altre mon.
De compte, jo submergit als meus pensaments, escolto crits entre Jessica y l'altre noia perque es veu q li agradava , a la noia aquella i volia que la deixes lultima per estar sols, pero jo vaig decidir y vaig deixar primer a la noia i ara ja me quedat a soles amb la Jessica. Per fi...
Em estat parlant molt i no se pero cada cop que em mirava tornaven les papallones al meu estómac...
YOU ARE READING
La gran aventura
RandomAquest relat tractarà de l'aventura de la vida, espero que us agradi.❤⚡