Jurnalul

38 5 2
                                    

        Dupa ce am rascolit lucrurile surorii mele, i-am gasit jurnalul. Am un sentiment ciudat legat de viata scurta si nefericita a suorii mele. Vreau sa-i citesc jurnalul, dar ceva ma opreste. Mi-e frica. Ciudat. Mie nu mi-e frica de nimic, nici chiar de moarte. Nu mi-a fost frica sa iau lama în mana si sa-mi fac mici taieturi pe maini.
     Mi-e frica sa citesc jurnalul surorii mele. Nu stiu ce voi descoperi în el. Daca este vina mea ca s-a sinucis?, daca ea stia ceva ce eu nu stiu? Nu am de gand sa-l citesc.
      Dupa masa de seara, merg sa ma culc. Stiu ca este devreme, dar maine este luni si chiar daca nu vreau, trebuie sa continui sa merg la scoala. M-am bagat în pat, apoi direct în lumea viselor.
        De dimineata, alarma suna în continuu. Îi dau un pumn, apoi merg sa-mi fac rutina de dimineata. Îmi iau din dulap, o pereche de blugi negri cu flori, o bluza neagra cu un fluture din paiete, un pulover albastru  închis cu inimioare albe, lenjeria si intru în dus.
       Dupa ce m-am îmbracat, mi-am luat ghiozdanul si niste tenesi albi, apoi am plecat la scoala. Nu este departe, asa ca am mers pe jos.
       Am ajuns. M-am dus direct la vestiar si am vazut ca prima ora am romana. Cea mai plictisitoare ora de pe ziua de astazi. Cand sa-mi iau telefonu, surpriza! L-am uitat acasa. Se pare ca ora asta nu am ce face. Cred ca voi mai dormi putin. Nu se va supara nimeni.
     Zis si facut. Dupa un pui de somn de 50 de minute, pauza. Dupa pauza, ora de sport, ora de mate, mai este si cea de engleza, chimie, si la finalul zilei latina. Nu înteleg nimic din latina. Sora mea ma ajuta cu ce nu întelegeam, mai ales ca ei îi placea foarte mult latina. Se pare ca iar m-a apucat dorul de sora mea. Nici dupa 2 luni de la moartea sa, eu nu pot trece peste.
      În sfarsit, au venit si prietenele mele la scoala. Ana a venit cu Andrew, iar Clariss cu Norbert. Pe cea mai buna prietena, Mira, nu am vazut-o înca.
      Pe hol, a aparut cel mai dragut baiat din scoala, Noah. El are 15 ani, este blond, ochi albastri si o freza superba. Eu sunt îndragostita de el. Ana si Clariss nu au venit la ora de romana. Trebuie sa vorbesc cu ele.

   
     Skye:Hei, Ana, Clariss!
     Ana:Sall!
     Clariss:Hei!
     Skye:Ati vazut-o pe Mira? Cum si voi ati lipsit de la ora de romana, ma gandeam ca este cu voi.
     Ana:Eu nu am vazut-o. Am fost cu Andrew la rau.
     Clariss:Eu am fost la biblioteca. Nu am vazut-o. Cred ca a fost la magazinul scolii. Acolo am vazut-o ultima oara.
     Skye:Ok. Mersi.
   
      A venit vremea să mergem la ora de sport. Astazi jucam handball. Sunt buna La handball Si chiar îmi place. De asemenea, si fotballul este foarte frumos. Am intrat în sala de sport si ca sa vezi, Mira era pe o banca cu Sean. Sean este baiatul de care îi place Mirei.
Este dragut, dar nu este genul meu. Plus ca nu m-as baga peste cea mai buna prietena.
       Dupa ce a plecat Sean, am mers la Mira si i-am povestit despre jurnalul surorii mele, pe care l-am gasit în pod, printre lucrurile sale. I-am cerut parerea despre citirea jurnalului. Mira mi-a spus ca ar trebui sa-l citesc, oricat de dureros ar fi.
     Dupa un minunat meci de handball, eu si echipa mea am castigat.
     Restul orelor, am stat cu Ana, Clariss si Mira.
     Am ajuns acasa, am mancat, mi-am facut temele, mi-am învatat, apoi am luat jurnalul surorii mele. Am citit primele pagini scrise cand era clasa a V-a. Aceste pagini contin informatii despre familia noastra si informatii personale.
      S-a facut, deja ora 20:30. Nu îmi este somn, dar daca vreau sa ma trezesc de dimineata, trebuie să mă bag la somn.
     Noapte buna!
     Cateva minute mai tarziu, în lumea viselor.
      La 00:13 m-am trezit, din cauza unui coșmar. Era sora mea. Mă chema la ea și-mi spunea că nu s-a sinucis. Oare o fi adevărat? Trebuie să-i mai citesc jurnalul. Nu mai aveam somn.
      Am luat telefonul, am aprins lanterna, am luat jurnalul surorii mele, m-am băgat în plapumă și am început să citesc.
     


      Hei, dragi cititori! Am postat un nou capitol. Daca va place cartea mea, dati vot. Vreau sa aflu ce credeti despre cartile mele. Dati comentarii! Daca aveti timp, uitati-va si la celelalte carti ale mele.
   
    

Jurnalul surorii mele ★ÎN PAUZĂ★Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum