5. Vyptávání

402 22 7
                                    

760 slov
Maria

,,Ovládám telekinezi, kterou dokážu pohnout galaxiemi, umím se teleportovat a změnit svoji podobu jak chci a můžu se dívat do budoucnosti. Většinou to nedělám, ale můžu když chci."
,,Hustý! Proč jsi přišla mezi nás?"
,,Jak jsem již říkala, Thanos se mě snaží svrhnou. Chce být nejmocnější bytostí ve všech vesmírech. Je to můj poslední syn. Ostatní jsou vnoučata atd."
,,Kdo jsou tvoje děti? Myslím tím 1. generaci."
,,Mezi 1. generaci patřili: již zmíněný Thanos, Odin, Adam a spousta dalších, které neznáš. Jediný člověk který kromě těchto stojí ještě za zmínku je Heimdall. Dala jsem mu schopnost vidět vše. Je jeden z mála kdo o mně ví."
,,Kdo o tobě ještě ví?"
,,Mnoho lidí. Například ty. Dále Heimdall, Odin, prezident Obama, Fury to ví taky. Taky to ví všechny hlavy států."
,,Fííííha! Tolik lidí to ví? Proč to neví Avengers?"
,,Protože jim to řeknu, až v pravý čas. Nebo až na to přijdou sami."
,,Tak asi byly všechny otázky. Dal mě nic nenapadá. Můžu se tě zeptat i později, že jo?"
,,Jasně."

Mezitím na skupinovém chatu Avengers a F4

Steve. Nezdá se vám Maria taková záhadná?

Bruce. Jasně že jo. Pomohla mi s věcmi, které by člověk neměl vědět. Zná mnohem vyspělejší technologie.

Steve. Slíbil jsem že to NEŘEKNU, ale neřekla, že to nemůžu napsat... Ona mě PŘEDBĚHLA!!! Same, že je to nemožné pro člověka!

Sam. Jj je. Překvapila ještě někoho?

Thor. Mě. Ale složil jsem Asgardský slib mlčenlivosti. Nemohu to prozradit přímo. Ale myslím že tady ano... Ona totiž uzvedla mou sekyru! Musí být velice mocná bohyně nebo něco víc.

Tony. Jak to myslíš něco víc?

Thor. Osud, nebo něco takového. Ještě někoho zaskočila?

Tasha + Clint (nepíšou že stejného mobilu ale ve stejnou chvíli.) Mě porazila!

Johnny. Mě pěkně vypekla. Všichni co mě znají, ví že chodím pozdě. Ona to nějak věděla taky. Musel jsem běhat 100 koleček okolo tělocvičny.

Tony. Nevíte někdo kde je Peter? Naposledy jsem ho viděl jak jde s Mariou do obýváku. Bruci, Reede nevíte kde jsou teď?

Bruce. Naposledy jsem je viděl u ní v laborce. Můžeme se tam jít podívat.

Tony. Která je to?

Reed. Tony, obrň se. Chystám se říct něco, co určitě nečekáš...

Tony. Hotovo. Ale myslím si že mě nic nepřekvapí.

Bruce. Využívá laboratoř č. 0. Dodnes jsem nevěděl, že tady taková laborka je...

Tony. Ale tady není žádná nula! Je až jednička... Kde je ta laborka?

Reed. Jdi do obýváku a přesvědči se.

Tony. Jdu tam. Kdo se mnou?

Steve. Já jdu.

Thor. Toto si nemohu nechat ujít.

Johnny. Jdu taky

Tasha. Přidám se

Clint. Jsem na cestě.

V obyvaku
Maria

Vím, že už jsou skoro tady. Musím schovat laborku. Nejspíš jim to Bruce a Reed řekli na skupinovém chatu.
,,Jarve? Zakryj laboratoř."
Stihl to jen těsně. Ve chvíli kdy to dokončil, vtrhli Avengers.
,,Kde je Peter?" ujal se slova Tony a zmateně se rozhlížel po obýváku. Jako by něco hledal. Takže mu to řekli...
,,Venku. Zkouší oblek a pak půjde spát. Vy byste měli taky. Je pozdě."
,,Ty nám nemáš co rozkazovat." začíná nerudně Tony.
,,Mari, kde je ta laboratoř?" ozval se Bruce.
,,Tam kde vždy. Tady." a širokým gestem rukou odkryji laboratoř. Teprve teď vidím dokonale zmateného Tonyho.
,,Jak se ti probůh podařilo postavit laboratoř v MÉM obýváku, kde to hlídá Jarvis? Ale musím uznat, je to impozantní laboratoř..."
,,Jednoduše. Jarvis mi na svoje obvody odpřísahal, že ti to neřekne. Navíc ta laboratoř je tady už od doby kdy jsi stavěl Tower. Pamatuješ si tu, jak si mě nazval? 'Sexy stavby vedoucí'? To jsem byla já. Zrovna jsem zařizovala laborku. Bylo lehké přesvědčit Jarvise, nabídla jsem mu tělo. A to hodlám dodržet. Nějaké další dotazy?"
,,Jak jsi se dokázala tolik povahově a vzhledově změnit od té 40ti leté vedoucí? Máš potom ještě nějaké schopnosti?"
,,Řeknu vám to, co Petrovi. Vyspěte se na to. Je to celkem žádoucí. Když už jsme u toho spánku, Thore zaleť za tím, kdo nikdy nespí a řekni mu, že ho volá Isabella Stark. Pokud nepůjde, dej mu toto." a podám mu lahvičku s kouskem Síly. Moci která stvořila mě. A já pak kameny nekonečna.
,,Zaletím za ním ještě dnes. Vyřídím mu pozdravy od zbytku týmu."
,,To nemusíš. Stejně za námi přijde."

Tasha

Byla jsem toho celkem dost zmatená, ale nakonec jsem Mariu poslechla a odloudala jsem se vyspat. Potřebovala jsem to.

Doufám, že se díl líbil a taky, že tušíte odhalení Marie.
Pište mi zpětnou vazbu, prosím! Asi úplně nestačí to hodnocení od přátel, kteří mi to vychválí a neřeknou kritiku (to nebyla urážka). Moc díky.

Love ya :3
LokiIsMySecondName

Věčná - Avengers ffKde žijí příběhy. Začni objevovat