Hatırlarsanız bundan çok önceki bölümlerde rareler hakkında konuşmuş ve rare haftasına ilişkin bilgiler vermiştim. Traderlik ve Trade de aslında tam bu konuyla ilgili.
Trade; Rare Week'te bulunan rarelerin Traderler tarafından değiş tokuş edilmesine denir.Türkçe şekilde ifade edilecek olursa rare ticareti de denilebilir.
Trader; Rare Week'te bulunan rareleri alan bunları başka MovieStarlar ile hediye ya da takas yöntemi ile gerçekleştiren kişidir.
Son zamanlarda oldukça popüler olan traderlik hepimizin en az duyduğu veya gördüğü şeylerden biri olsa gerek.Bazı kullanıcıların durum güncellemelerinde "Trade open" ya da "......ye teklifler?" gibi ifadelere muhakkak rastlamışsınızdır.Bunu yapan kişiler hem çok sık Rare Haftaları'nı takip etmektedirler hem de çeşitli nesnelerin karşılığını çok iyi bilmektedirler.
-TRADER Mİ OLMAK İSTİYORSUNUZ?-
Traderlik kulağa her ne kadar havalı, rareler ile takas, rarelere sahip olmak gibi şeyler çağrıştırsa da zorlukları da var elbette.Scammerlar da bu sorunların başında geliyor.
Scammer, trade yaparken sizi kandıran kişi demek.Malum, birine güvenip rare vermek ve ilkçi olmak (hediyeleşirken veya takasta teklifi gönderen ilk kişi) o kişinin sizi kolay kandırabileceği anlamına geliyor.Scammerlike hırsızlık da diyebiliriz.Ne varki eğer scammer olursanız ya da scammerlik yaparsanız insanlar durum güncellemelerinde ".............. yıllığımı çaldı" ifadelerini kullanabilir hatta ve hatta sizin için "........ yıllığımı çaldı, ENG+RAPOR" da diyebilirler.
Bu bölümümüzde Trade ve Scammerlik hakkında bilgiler verdim.Umarım hoşunuza gitmiştir.
Not: Sınav haftalarım ve ödevlerim dolayısıyla çok sık girememek ve siz değerli okurlarıma yazamadığım için çok ama çok üzgünüm.Neyseki ki artık her hafta beni düzenli olarak okuyabileceksiniz! Arkadaşlarınıza tavsiye etmeyi, yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.Hepinizi çok seviyorum. ♥