פרק-33:

3.8K 235 273
                                    

תיכנסו לתמונה לראות את ניילר שלנו
ואהבת חייו;)
_


"אחרי השיחת נפש של הנקבות אנחנו יכולים ללכת למקדונלדס כבר? אני גווע למען השם!"

ליאם רטן והציא אותי מהמחשבות הרגשניות ששקעתי לתוכן בזכות השיחה שלנו.

"תפסיק להתבכיין ובוא כבר" אמרתי לו.

אני לוקח את כל הדברים ההכרחיים ליציאה כמו מפתחות לאוטו וארנק ואנחנו יוצאים מהחדר כשליאם לא מפסיק לייבב על כמה שהוא רעב.

~נקודת מבט לואי~

"אז אתה בעצם אומר לי שאתה והארי שותפים לעסקים עכשיו?" נייל שאל בתדהמה.

"אני מעדיף להגדיר את הקשר שלנו כחברות לפני הכל, סיפרתי לך שהתקרבנו בזמן האחרון.. אני מרגיש שהוא שונה אליי לאחרונה, יותר פתוח ומתחשב, מנסה להשאיר מאחוריו את ההתנהגות הארי הטיפוסית שלו לידי כי הוא יודע שזה ]וגע בי." אמרתי לנייל, מנסה לעבד את הרגשות המעורבים שלי כלפי הבן אדם היחיד בחיים שלי שאי פעם גרם לי להרגיש כל כך הרבה שנאה וחיבה אליו בבת אחת.

אם הוא לא היה אח של ג'מה, סביר להניח שבחיים לא הייתי מתחבר לטיפוס כמוהו, לפחות לא לבן אדם שהוא הציג ברושם הראשוני שלו כלפיי, אבל משהו בו גרם לי להסתקרן ולהישאב אחריו.

משהו בחזות המאיימת שלו, המסתורין הזה שאני מנסה לפענח מהיום הראשון, כל האפלה שאופפת אותו כאילו הוא מסרב לשחרר ממשהו, לשמור על החזית המאיימת הזאת. אני יודע שהכל מסכות אחרי שיצא לי להכיר חלק אחר בו, אני חייב לפענח בו את הנסתר.

"לואי?" נייל קורא לי ומנער אותי ממחשבותיי על הארי. "סליחה לא הקשבתי" הודיתי באמת וגרמתי לנייל לחזור על דבריו. "ניסיתי להזהיר אותך. אני לא אוהב את הכיוון שזה מתקדם אליו" נייל אמר, אני בטוח שזה מכוונה להגן עליי, לא הייתי צריך לספר לו את כל הפרטים על איך הארי שבר אותי מספר פעמים בתחילת הקשר שלנו, עכשיו אני שמח שיש פרטים שהשמטתי מלספר לו, כמו הדרך שבה נגע בי בארוחת ערב הזאת.

אני נושך את שפתיי מהמחשבה על כך ומנסה להתעשת על עצמי. מה נסגר איתי לעזאזל?

"לואי אתה שוב מאבד אותי" נייל אומר. "אני לא רוצה שתיסחף לחברות הזאת ותהיה עיוור. אל תשכח כמה מבואס ומדוכא היית כשהארי פגע בך, ממש על הקרשים. אני מציע לך לקחת את הקשר הזה ולמקד אותו בשותפות העסקית" אני יודע שהוא מנסה להגן עליי, אבל הוא לא מודע מההשפעה הטובה שיש לו עליי.

ועד מהרה מצאתי את עצמי מונה במוחי את כל השתלשלות האירועים המרתקת שלי עם הארי סטיילס, כמובן שלא בקול עם נייל. הוא היה מתחרפן מרשימת הדברים שלא טרחתי לספר לו.

הארי לימד אותי גלישה, עזר לי לטפח את התחביב הנסתר שידעתי שטמון בי כל כך הרבה זמן ואף פעם לא הייתה לי את היכולת לממש, הוא גרם לי לצאת מאזור הנוחות שלי כשלקח אותי למועדון והערכתי את זה, כי הוא הראה לי את העולם האמיתי וגרם לי להשתחרר קצת ולדעת שיש דברים מהנים שבני נוער עושים כשהם לא חיים בבועה משל עצמם כמוני.

Young Blood-L.SWhere stories live. Discover now