Biz kendi hayallerimizin peşinden koşmaya çalışan 4 kuzeniz hepimizin farklı farklı hayalleri vardı.Ve biz hayallerimizin peşinden koştuk ve onları başardık.
aynı evde yaşıyoruz ve herkesin mesleklerine göre görevleri var mesela Azra aşçı olduğu için evin bütün lezzetli yemeklerini yapar veya Nisa veteriner olduğu için kedimiz Baykuşa bakar Fatma'yla ben ise doktoruz genellikle evin temizlik işleriyle Fatma ilgilenir çünkü Fatma en titizimizdir ben ise Fatma'ya yardım ederim.
Bu arada ben Deniz. Ben doktorluk okudum ve şuan Amerika'da Cleveland Clinic hastanesinde beyin cerrahi olarak Fatma'yla beraber çalışıyorum.Ben genelikle Fatma'yla takılırım çünkü çocukluğum en çok onunla geçti biz onla beraber uyurduk,oynardık,gezerdik.Ben Fatma'yla aynı odada kalıyorum Azra'yla Nisa'da beraber bir lokanta ve bir veteriner dükkanı açtı. Nisa'nın işi olmadığı zaman genellikle Azra'ya lokantada yardım eder.
Amerika'daki yaşantımızın 3. senesiydi artık buradan sıkılmıştık ve artık eski yaşantımıza ülkemize dönmeye karar verdik.Hemen ilk uçağa biletlerimizi aldık eşyalarımızı topladık ve yola çıktık.5 saat süren bir yolculuktan sonra yurdumuza,vatanımıza gelmiştik işte o an fark ettim insanın vatanından daha güzel bir yer yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 GENÇ KIZIN HAYALLERİ
Teen FictionDört genç kız kuzenlerdir ve birlikte hayatlarına yeni yeni şekil vermeye başlarlar. AMERİKADAN ÜLKELERİNE DÖNEN GENÇ KIZLARI YENİ ŞEYLER BEKLIYORDUR