Kim szemszöge:
-Mi történt?-kérdezte Nell miután felpattant a kanapéról.
Én a kezébe nyomtam a tesztet.
-Te jó ég. Terhes vagy!
-Igen.-nem tudom eldönteni, hogy mit érzek.
-Ez nagyon jo hír.-ugrott a nyakamba Nelle.-Vagy ti nem örültök?
-De.-vágta rá Jus.
-És te Kim?
-Én is, vagy is azt hiszem. Nem biztos, hogy kész vagyok a gyereknevelésre.
-Semmi baj. Én mindenben segitek.-nyugtatott a baratnöm.
-Én is természetesen. Megprobálok a legjobb apuka lenni.-simogatta Jus a hátam.
-Köszönöm...Én most elmegyek lefeküdni, holnap el kell mennünk a nőgyógyászhoz.-ballagtam be a szobámba.
-Én is megyek. Szia Nell. Jó éjt.-hallottam ahogy Jus még elköszön és belép a szobába.-Minden rendbe lesz szivem. Ne aggodj.-ölelt át Jus miután leoltottuk a villanyt.-Jó éjt szerelmem.
-Neked is...Nelle szemszöge:
El se hiszem, hogy Kim terhes. Ez nagyon jó hír. Legalább lesz Carly-nak egy kisbarátja. De mi van ha ki kell költöznünk, mert egy családként szeretnének élni a picivel? Akkor mi hova megyünk? Nem tudom mi lesz. Mindenben bizonytalan vagyok.
Hmm, Chris! Tényleg Kim azt mondta holnap orvoshoz mennek így nem kérhetem meg őket, hogy vigyázzanak Carly-re, úgy hogy ugrott ez a találkozó. Meg is írom Chris-nek.Én: Szia. Nem tudnak Carly-re vigyázni. Úgy hogy nem tudunk találkozni. Bocsi...
Chris: Szia. Semmi baj. De igazából engem az se zavarna ha őt is hoznád, legalább megismerhetném. De nem muszály ha nem szeretnéd.
Én: Ez remek ötlet. Akkor délután 4-kor a városközpontba?
Chris: Nekem jó. Akkor holnap. Jó éjt. Szia.❤
Én: Viszont. Szia.Szivet is kaptam...Olyan cuki. Nem tudom mi lesz.
Leraktam a telefonom az éjjeliszekrényre. Majd elnyomott az álom.
Kim szemszöge:
Reggel morcosan keltem fel. Ittam egy kávét míg Justin összekészülődött. Miutan kész voltunk gyomorgörccsel indultunk el az orvoshoz.
A vároterembe sokan voltak, legtöbbjük egyedül vagy barátaikkal, de voltak akik kisgyerekkel is. Leültünk és vártunk. Jus végig fogta a kezem és nyugtatott. Nem tudom miért izgultam ennyire.
Kinyilt az ajtó, én egyből fellkaptam a fejem. Mi jövünk.-Amy Cross.-mondta az asszisztens.
Felállt a lány és bement.-Ajj mikor jövünk már?-kérdeztem majd Jus vállára hajtottam a fejem.
-Mindjárt mi jövünk. Nyugi.
Már vagy egy órája vártunk.Pár perc múlva újra kinyilt az ajtó. Az a lány lépett ki aki elöbb bement, de most a szemei könnyesek voltak. Gyorsan sietett a kijárat felé. A nővér újra kilépett.
A nő ránk nézett és befele mutatott jelezve, hogy mehetünk. Mi voltunk az utolsok.
-Jó napot. Miben segíthetek.-lépett ki egy fehér függöny mögül a doktor úr.
-Jó napot. Tegnap csináltam két terhességi tesztet és mindkettő pozitív volt.
-Értem. Fekügyön fel az ágyra kisasszony.Miután megvizsgált elküldött minket egy ultrahangra mivel ő semmit sem talált.
Átmentünk a korház másik szárnyába ahol az ultrahangot elvégzik. Ott csak pár percet kellett várnunk.
-Jó napot.-jött ki a rendelőből egy orvos majd mindekettőnkkel kezet fogott.
-Jó napot.
-Fáradjanak beljebb. Hölgyem maga fekügyön le.Rákente a hasamra a zselét és elkezdte maszirozni a hasam azzal a cuccal. Jus fogta a kezem. Az orvos csak a képernyőt vizslatta.
-Rendben. Meg is vagyunk.-csapta össze a kezét a doki.
-És?-kérdeztük Jus-sal egyszerre.
Elkezdtem letörölni a zselét a hasamról miközben az orvos szavaira figyeltem.
-Hölgyem maga biztos, hogy nem terhes. Semmilyen életjelét nem láttam a picinek.
Összenéztünk Jus-sal és egy könny csordult ki a szemem sarkából.
-Az, hogy lehet? Mindkét teszt pozitív volt.
-A tesztek nem megbízhatóak. Ezért javasoljuk, hogy utána mindenképp jöjjenek el, hogy bebizonyosodjon a dolog.
-Értem.-válaszom kurta volt.
-Semmi baj szívem. Majd legközelebb.-adott egy csókot Jus, amitől egyből megnyugodtam.Csendben sétáltunk haza, egymás kezét fogva.
-Nem vagy szomorú ugye?-kérdezte Jus.
-Nem.
-Akkor mosolyogj!-villantottam egy mosolyt.-Bemegyünk kávéért?
-Ahaa.-boldog vagyok, hogy Jus ugyan úgy viszonyul hozzám mint azelőtt, de azért csalódott is vagyok kicsit. De majd akkor később leszünk szülők.
Megvettük a kávékat és így sétáltunk haza./Sziasztok! Itt az új rész. Már jó régen volt de nem értem rá. Jó olvasást. És további jó szünetet!🐇/
ESTÁS LEYENDO
-Valódi érzés-
RomanceA történet kitaláció ahogy a szereplők is. -----2018.02.17.➡1K----- -----2018.10.29.➡2K----- -----2019.02.22.➡3K-----