✧
"Jimin yavaş iç gerizekalı, pipet burnuna girecek." Jin Hyung'un Jimin'i uyarmasıyla şaşkın arkadaşım hayal dünyasından çıkıp yanımıza döndü. Gerçekten de çok şapşaldı, çok fazla.
"Ya Hyuuuung, ne olur artık hareketlerime karışmayı kes. Annem bile bana bu kadar karışmıyor." dedi nazlı bir şekilde. Jin Hyung gözlerini devirdi. "Ben senin annene benzemem kızım." Jimin yüzünü buruşturdu, "kızım mı? Erkek olduğumu illa masaya mı vurayım, annecik." kıkırtısyla konuşan Jimin'e Jin Hyung iğrenircesine baktı, "kinklerini ve küçük pipini Yoongi'ye saklarsan sevinirim." Jimin birden ayağı kalktı, "TANRIM, NEDEN YOONGİ'YE PİPİMİ SAKLAYIM?!"
Jin Hyung elini alnına vurdu ve arkamıza baktı, tam şu anda meşhur üçlüyle göz gözeydi. "Siktir Jimin, ne bok yiyorsun sen?" Diye bağırdığımda, bir kedi gibi sandalyeyle iç içe geçti ve kimsenin duyamayacağı-ama benim duyabileceğim şekilde özür diledi.
Diğer masadaki Jaebum'larla takılan Hoseok'ta, Jimin'e gözünü dikmiş öldürecekmiş gibi bakıyordu. Ama Jimin'in pek umrunda olduğunu sanmıyordum.
Jin Hyung kalkıp yanımıza adımlayan Namjoon'a baktı ve Jimin'e dönüp 'seni öldüreceğim küçük sürtük' deyip yapmacık gülüşüyle ayağı kalktı.
"Bir şey mi istemiştin Namjoon?" dedi melek gülümsemesiyle, Namjoon elini saçına atıp utanmış sesiyle konuştu, "şey bugün birlikte bir yerlere gitmeye ne dersin, bizim kafe uygun olur mu?" Evet, şu anda tam anlamıyla şok olmuştum.
Jin Hyung ve Jimin'in de benden az kalır yanları yoktu. "Nne bu yüzden migeldin tabii gelirim de nerden çıktı ki şimdi bu?" kelimelerin ırzına geçirerek değişik bir biçimde konuştuğunda Namjoon sadece heyecanlı olanın o olmadığını anlayıp rahatladı. "Ben açıkçası seni birkaç gündür, hatta birkaç aydır, hatta tüm dönem boyunca izledim ve ne bileyim seninle randevuya çıkmak isterim, Jin."
Jin Hyung ilk defa ondan küçük birisinin ona hyung diye hitap etmemesine kızmamıştı. "Evet elbette çıkabiliriz Namjoon." Namjoon güzel gamzeleriyle gülümedi ve geri Taehyung ve Yoongi'nin yanına gitti.
Tam şu anda Taehyung'la göz gözeydik ve kalbim gereğinden fazlasıyla atıyordu. Ben ona kesik kesik baksam bile o asla ve asla gözünü çekmiyordu. Biraz sonra telefonuma mesaj geldiğini bildiren ses geldi. Mesaj Taehyung'dandı ve kalkmış penisinin resmini bana göndermiş, altına da 'tuvalette seni bekliyorum' yazmıştı. O tarafa döndüğümde onun çoktan kalktığını görmüştüm.
Siktir, neden erekte olmuştu ki bu şimdi? "Ehm, çocuklar benim çişim geldi de, ben tuvalete gidiyorum ve uzun süre falan gelmezsem beni aramayın çünkü sadece çişimin geldiğine emin değilim." İkisi de beni takmamıştı, Jin Hyung havaya bakmış salak salak gülüyor, Jimin ise Hoseok'a öldürecekmiş gibi bakıyor, fakat aynı zamanda çok tatlı bir oyuncağa benziyordu.
Zaman kaybetmeden erkekler tuvaletine çıkmaya başladım, kim bilir kim yüzünden erekte olan sikini ben rahatlatacaktım.
Tuvaletin kapısını açıp girdiğimde acıyla kıvranan bir Taehyung'la karşılaştım. "Siktir Jeongguk, neredesin sen. Siktiğimin merdivenlerini çıkmak bu kadar mı zor?"
"Özür dilerim." Gözlerim erekte olmuş penisindeyken konuştum. "Çabuk olmalıyız Taehyung, seks yapacak vakit yok. Kabine gir." Bir dediğimi iki etmeden kabine girdiğinde peşinden ben de girip kapıyı kitledim.
Önünde eğilip pantolonun fermuarını çektim ve baksırıyla birlikte pantolonunu indirdim. "Demek sakso çekeceğin günleri de görecektim, Jeon."
"Arkadaşlar bugün için vardır Taehyung." Yine gözlerimin içine bakıyordu. "Acele et Jeongguk."
Penisini kavradım, moralim bozulmuştu ve hemen bitmesini istiyordum. Ellerimle yukarı aşağı yapmaya başladığımda kafası arkaya düştü.
Bu kadar seks yapan birisinin bu denli hasass olması beni şaşırtıyordu.
"Ağzına al Jeongguk." kısık sesle konuştu. Derin nefesler aldım, sonuçta ilk saksomdu ve bu büyük şeyi ağzıma nasıl sokacağımı bilmiyordum.
Ağzımı açıp penisinin ucunu ağzıma alıp emmeye başladım, eğer Taehyung olmasaydı böyle bir şeyi asla yapmazdım, kesinlikle iğrenç.
Birden kafamı penisine bastırmasıyla, penisini boğazımda kadar hissettim, ve bum ağzımda iğrenç bir tat ve kendini bırakan Taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FuckBuddy
FanfictionJeongguk ve seks arkadaşı Taehyung. Acaba sadece seks arkadaşı mı?