Încă de mic am sperat sa fac asta...
Numele meu este Ionuț Catarg;dar prietenii mă strigă Gongescu.Am 18 ani și niște traume.Nu știu de unde sa incep;nu știu dacă ideea asta a fost buna sau proasta;faptul că am rămas fără dinți în gura este deja consumat;și cine știe ce dracu va urma.
Ca sa înțelegeți;acum 2 ani tata s-a îmbătat ca un porc și a început să înjure ca o nurca drogata in timp ce-i servea mamei niste stângi și drepte;urmate de volee la ficat și în cele din urmă clasica lama pe care o folosește toți băieții.Prostu s-a speriat ;a luat cadavrul și pentru a scăpa de el a vrut să-l îngroape în pădure la Otopeni(știu asta că eram pe bancheta din spate bătut și legat).
Prostu fiind beat vă dați seama că a făcut accident și a crăpat ;și evident mie pe langa traume mi-a lăsat niste pareza la mâna stângă și mi se scoală doar daca îmi bag ceva in cur.
La doi ani după acel incident am vândut garsoniera pe care o aveam că sa mă mut in subsolul blocului pentru a-mi deschide propriu post de radio "Frecventa joasa"care este ascultat de aproximativ 13 oameni pe zi.
De când m-am mutat acolo a început să nu mă mai intereseze cum miros;de sănătate;daca ar trebui sa mă reapuc de liceu...nu coaie fumez și bag aici de-mi cad dintii și vorbesc la un microfon futut pentru niste oameni mai terminați decat mine.
Sunt înconjurat de propriul căcat la propriu și la figurat;mă trezesc in timpul nopții ca sa vomit și oarecum m-am îndrăgostit de un gândac.
Proprietarul nici nu știe că stau aici;e un moșneag care își fute nepoata de 15 ani;și în timpul nopții mai intru la el în casă și fur din vodka și din țigări.(încă crede că e fantoma avortului pe care i l-a făcut lu nepoata-sa;ce prost)
Îmi place faptul că mă doare in pula frate;chiar mă doare...Faza e că deja am pierdut totul;și toți banii pe care ii mai am din apartament și din donările de 5 lei pe zi de la ascultători o sa mă omor încet.