"တီ..တီ..."
ကားဟြန္းတီးသံေတြေၾကာင့္ ရွင္း တေယာက္ ကားေပၚတြင္ငိုက္ျမည္းေနရမွ လန္႔ပါႏိုးသြားရသည္....
"ဟူးးး...မိန္းမေရ...လွည္းတန္းရဲ႕ထံုးစံအတိုင္းကားေတြကၾကပ္တယ္ကြာ...မင္းနဲ႔သားငယ္ေလးဒီကေနဆင္းပီးလမ္းေလွ်ာက္သြားလိူက္ေတာ့.."
ေဖ့ေဖ့ရဲ႕ၿငီးျငဴသံေၾကာင့္တခ်က္ေတာ့ျပံဳးမိသြားတယ္...လွည္းတန္းဆိုတာဘယ္ေလာက္ကားၾကပ္လည္းဆိုတာ ရန္ကုန္သူရန္ကုန္သားတို႔အတြက္ကေတာ့ ႐ိုးအီေနသလိုပင္.....သင္တန္းေတြ မုန္႔ဆိုင္ေတြ မ်ားစြာ ရွိပီး လူမျပတ္စည္ကားေနေသာ ေနရာျဖစ္သည္...
"ကဲ...သားငယ္ ဆင္း...ေမေမသားသင္တန္းထိလိုက္ပို႔ေပးမယ္...."
ေမေမ့ရဲ႕ေဆာ္ၾသသံေၾကာင့္ ကားေပၚကဆင္းလိူက္သည္...ေမေမလည္းထို႔နည္းတူစြာကားေခါင္းခန္းထဲမွဆင္းလာသည္....ကားထဲမွာairconနဲ႔ဆိုေတာ့...ဒီေလာက္ပူမည္ဟုမထင္ခဲ့....အခုေတာ့ "ပူလိူက္တာ.."ဆိုပီး ၿငီးျငဴသံပါ ထြက္မိသည္ထိ...
"ေယာက်ၤား...ရွင္လွည္းတန္းစင္တာေရွ႕မွာပဲကားထိုးထားလိုက္ေနာ္...သားေလးကိုသင္တန္းထိေရာက္ေအာင္ပို႔ေပးပီးရင္ ႏြယ္အဲ့ကိုပဲျပန္လာခဲ့မယ္..."
"အင္းပါမိန္းမရယ္...သားငယ္ သင္တန္းကိုေသခ်ာတက္ေနာ္..."
"ဟုတ္ကဲ့.."
"ကဲကဲ...လာသြားမယ္"
ေမေမကထီးဖြင့္ပီးသင္တန္းထိ လမ္းေလွ်ာက္မႈကိုစတင္ေလပီ... လွည္းတန္းေစ်းလမ္းဆိုေသာ လမ္းခ်ိဳးတိူင္းတည့္တည့္ဝင္သြားပီး...ဦးထြန္းမင္းျခံလမ္းတို႔ေရာက္ေသာ္ ...ေနာက္လမ္းၾကားတခုထဲသို႔ဝင္သြားသည္....
"သားငယ္...ေသခ်ာလမ္းေတြမွတ္ထားေနာ္...ေမေမတို႔က ေနာက္ေန႔ေတြလိုက္ပို႔လိူက္ႀကိဳႏိုင္မွာမဟူတ္ဘူးနားလည္လားသား..."
"ဟုတ္ကဲ့ေမေမ"ဆိုပီးသာ ျပန္ေျပာလိုက္သည္....
ငယ္ငယ္တည္းက လူရႈပ္တာကို သိပ္မႀကိဳက္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့အတြက္ေတာ့ နည္းနည္းစိတ္ကသိကေအာက္ျဖစ္ေစသည္မွာအမွန္ပင္...လမ္းေတြကိုစိတ္ကေနေသခ်ာမွတ္ထားလိုက္သည္...
"ပန္းခင္းႀကီး..အေဝးသင္သင္တန္း"ဆိုေသာဆိုင္းဘုတ္ခ်ိတ္ထားေသာအခန္းထဲသို႔ေမေမဝင္သြားသည္....ကၽြန္ေတာ္လည္းေၾကာင္ေတာင္ေတာင္နဲ႕သာလိုက္ဝင္ခဲ့ရသည္....ဝင္လာေသာအခန္းကိုတခ်က္လွည့္ၾကည့္မိသည္...အခန္းေရွ႕တြင္whiteboardတခုနဲ႔ စားပြဲတလံုး..ဆရာအတြက္ေနရာျဖစ္မည္...ေနာက္ပီးသင္တန္းသားေတြအတြက္ စားပြဲရွည္နဲ႔ထိုင္ခံုရွည္ႀကီးေတြ...တခ်ိဳ႕သင္တန္းသူေတြကႀကိဳေရာက္ႏွင့္ပီးထိုင္ေနၾကသည္....
"သားေလးေရသင္တန္းအပ္ခ်င္လို႔..ဘယ္ကိုသြားရမလဲမသိဘူး.."
ေမေမကထိုထိုင္ခံုရွည္တြင္ထိုင္ေနေသာေကာင္ေလးတေယာက္ကိုေမးလိုက္သည္...ထိုေကာင္ေလးကေမေမ့ကိုေရာ ကၽြန္႔ေတာ့ကိုေရာ ၾကည့္ပီးျပံဳးျပ၍ ကၽြန္ေတာ္လည္းေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ တခ်က္ျပန္ျပံဳးျပလိုက္သည္...
"အာ..ဟုတ္အန္တီ..အေပၚထပ္မွာသြားအပ္ရမွာအန္တီ.."
"ေက်းဇူးပဲေနာ္သားေလး.."
"ရပါတယ္..ဟီး"
"ဟီး"ဆိုပီးသြားၿဖဲပီးရယ္ျပလာေသာထိုေကာင္ေလးေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ေတာင္ရယ္ခ်င္လာသလိုလို...ေသခ်ာၾကည့္ရင္ သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ကခႏၶာကိုယ္အရြယ္အစားမသိမ္းမယိမ္း....အသားျဖဴျဖဴ မ်က္လံုးဝိုင္းဝိူင္းေလးနဲ႔ႏႈတ္ခမ္းမွာထူသေယာင္ေယာင္ျဖစ္ေနေသာ ထိုေကာင္ေလးသည္ အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းသည္ဟုစိတ္ထဲမွာမွတ္ခ်က္ခ်မိသည္..
အေတြးတို႔ကိုေဖ်ာကိဖ်က္ကာ ေမေမနဲ႔အေပၚခန္းတို႔တက္သြားလိုက္သည္...
"အာ...ညီမက Tr ႏွင္းလဲ့မဟုတ္လား...အမကTr ျမတ္ႏွင္းအစ္မေလ...မွတ္မိတယ္မွတ္လား.."
အေမ့ရဲ႕ေလာကြတ္ျပဳသံအဆံုးမွာ....တဖက္ကTrႏွင္းလဲ့လို႔ထင္ရေသာ အသက္30အရြယ္အမ်ိဳးသမီးတေယာက္က"အာ..မွတ္မိတယ္...ျမတ္ႏွင္းေျပာထားတယ္မမ.."ဆိုပီးအာေမဠိတ္သံျပဳ၍ရယ္ျပေလသည္..,.
ေနာက္ပီး စာရြက္ေလးတရြကိကို ကၽြန္ေတာ့ကိုကမ္းေပးသည္...
"သားအဲ့မွာေဖာင္ျဖည့္လိုက္ေနာ္..."
"ဟုတ္.."
လြယ္အိတ္ထဲမွ ေဘာပင္ေလးတေခ်ာင္းထုတ္ကာ...ခဏကTrေပးေသာကိုယ္ေရးအခ်က္အလက္ေဖာင္ေလးျဖည့္ေနလိုက္သည္...
ေမေမကေတာ့Trနဲ႔သင္တန္းေၾကးကိစၥေျပာပီးသင္တန္းေၾကးသြင္းေနသည္....
"သားေလးကို မလိမၼာရင္ဆံုးမေပးေနာ္Trႏွင္းလဲ့..ေယာက်ၤားေလးသာေျပာရတာ ငယ္ငယ္တည္းကေအးေအးေလးေနတာဆိုေတာ့ အူေၾကာင္ၾကားေလး...အမတို႔ကလည္း နယ္မွာအလုပ္ေတြဆိုေတာ့ျပန္ရမွာ...ဒီညေနပဲ..သားေလးကိုေတာ့ရန္ကုန္မွာသူ႔အဘြားနဲ႔ထားခဲ့ရမွာ.."
ေမေမကေတာ့ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕အေၾကာင္းေတြေလာကြတ္ျပဳ၍ ဆံုးမသြန္သင္ေပးဖို႔ တီခ်ယ္ကိုေျပာေလသည္...
"စိတ္ခ်ပါအမရယ္...ျမတ္ႏွင္းရဲ႕တူဆိုေတာ့ႏွင္းလဲ့ရဲ႕တူလိုပါပဲ....သားေလးကလိမၼာေရးျခားရွိမဲ့ပံုပါ..."
"Tr...သားျဖည့္လို႔ပီးပီ..."
Trႏွင္းလဲ့က Formကိုတခ်က္စစ္ေဆးပီး...
"သားနာမည္က ရွင္းျမတ္ရာေနာ္.."
"ဟုတ္ကဲ့..Tr."
"အာ..သားကEnglish majorဆိုေတာ့ ေအာက္ထပ္အခန္းမွာသင္ရမယ္ေနာ္...သင္တန္းခ်ိန္နဲ႔စည္းကမ္းခ်ကိေတြကိုဖတ္ပီးပီမွတ္လားသား.."
"ဟုတ္...Tr.."
"အဲ့တာဆိုေအာက္ထပ္ခန္းကိုသြားေနာ္သား....ေနာက္နာရီဝက္ေနာက္ေနရင္အတန္းစေတာ့မွာမို႔လို႔."
"ဟုတ္.."
"ကဲ...အဲ့တာဆိုအမသြားပီေနာ္ ႏွင္းလဲ့ သားေလးကို စာလိုက္မလုပ္ရင္ဆူေနာ္.."
"ေအာင္မေလး...စိတ္ခ်ပါေနာ္...တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားပဲျဖစ္ေနပီကို...သူနားလည္ပါတယ္...ဟုတ္တယ္မွတ္လားသား.."
ဟီးခနဲ သြားေလးေတြေပၚေအာင္ရယ္ျပလိုက္သည္....လြယိအိတ္ေလးကိုေကာက္ဆြဲ၍ ေအာက္ထပ္အခန္းကိုေလွကားကေနဆင္းလာခဲ့သည္...
အခန္းဝေရာကိေသာအခါ...
"သားငယ္ ေသခ်ာဂ႐ုစိုက္ေနာ္..ေမေမျပန္ပီ.."
"ဟုတ္..."ဆိုပီး အေမ့ကိုတာ့တာ့ျပလိူက္ပီးအခန္းထဲကိုဝင္လာလိုက္သည္...
"ဟာ...ဟဲ့ေကာင္"ဆိုေသာေအာ္သံနဲ႔ အတူ ကၽြန္ေတာ့ကို ထိသြားေသာအရာတခု..ေနာက္ပီး ထိုင္ရက္ျပဳတ္က်သြားသည္...ဖင္ေညႇာင့္႐ိုးနာသြားတာေၾကာင့္င့္ "အ" ဆိုပီး တခ်က္ၿငီးျငဴမိသည္...ေနာက္ပီး ထိုအရာကိုေစ့ေစ့ၾကည့္မိေသာအခါ...
အင္း ကၽြန္ေတာ့မ်က္လံုးေတြထိုအရာေပၚမွာသာ ရွိေတာ့သည္...သူ သည္အရမ္းဆြဲေဆာင္မႈျပင္းလြန္းေနသလို....
ျမစ္ တခုျဖစ္ေပၚဖို႔ ဘာေတြလိုအပ္မယ္ထင္လဲ....ေလာေလာဆယ္ ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားေလးမွာျမစ္တဆင္းျဖစ္ေပၚေတာ့မယ္ဆိုတာေတာ့ေသခ်ာသည္ပင္....
End
ဘယ္လိုေနမွန္းေတာ့မသိပါဘူးေနာ္...
အမွန္တိူင္းေျပာရရင္ ဒီဇာတ္လမ္းက based on true storyပါ...Thandarရဲ႕တကယ့္အျဖစ္အပ်က္ကိုအေျခခံထားတာပါ...normalဇာတ္လမ္းကိုမွYaoiပံုစံေလးစမ္းေရးၾကည့္တာမို႔မေကာင္းခဲ့ရင္ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္😢ကိုယ့္crushအေခ်ေလးရဲ႕ ပင္ကိုယ္စ႐ိုက္အတိုင္းေလးေရးမွာမို႔ေစာင့္ေမွ်ာ္ေပးၾကပါလို႔
YOU ARE READING
ႏွလံုးသား၏ျမစ္ဖ်ားခံရာ
Fanfictionငါကမင္းကိုအရမ္းခ်စ္တယ္...မင္းကငါ့ရဲ႕ျမစ္တစင္းပဲ...