~9~

3.2K 94 12
                                    

❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️

P. O. V Jungkook

Byłem już pod wytwórnią. Na szczęście zdążyłem.  Postanowiłem udać się do sali gdzie mamy z chłopakami trening.

Zbliża nam się comeback więc musimy ćwiczyć więcej niż normalnie.

Wchodząc najpierw ujrzałem Namjoona, który stał z boku i próbował otworzyć napój gazowany. Wyglądało to komicznie.
Te jego skupienie.
Wreszcie udało mu się otworzyć ale napój zamiast wylądować w jego ustach wylądował na jego ubraniu.

Zza szafek wyłonili się Hobiasz, V oraz Jimin.

O nie... To pewnie ich sprawka. No to mają przerąbane. Nam ich zabije.
Nagle zobaczył ich śmiejących się i od razu ruszył aby ich ukarać.

-To wy! Jak ja was dorwę! - krzyknął Namjoon.

Oni tylko uciekli w popłochu do najbliższego schronienia przed Potworkiem.
To się będzie działo...

Do sali po chwili weszli Jin i Suga.

-Gdzie ich wywiało? - zapytał Jin

-A no zrobili mały żarcik Namjoonowi i uciekli przed nim, a on za nimi polazł.

-Co za dzieci... Kto ich spłodził. Ja to muszę te bahory nauczyć szacunku. Ahhh same niedobre rzeczy przez nich - powiedział wkurzony Jin.

-No to ciekawie - podsumował Suga.

-Dobra zacznijmy sami, potem dołączą do nas. - powiedziałem na koniec.

Zaczęliśmy próbę. Choreografia szła nam nieźle ale są elementy, które trzeba dopracować. Suga trochę z rytmu wypadał ale mam nadzieję, że już się powoli przyzwyczai.

Nagle do sali, kiedy mieliśmy krótką przerwę, wbiegła pozostała część zespołu. Wyglądali jakby maraton przebiegli.

-No wreszcie! A teraz marsz do konta wszyscy! Ja was nauczę porządku! O wy skurczybyki! Nie tak was wychowałem! - krzyczał Jin.

-Ooo no to się mamuśka wkurzyła -  śmiał się Jimin.

-Ty się nie śmiej, bo będziesz prał ubrania WSZYSTKICH przez tydzień. - powiedział surowo Jin.

-O nie! Tylko nie skarpetki Sugi! - Jimin biegał po sali i darł się w niebo głosy.

-Ej odwal się od moich skarpetek głąbie! - krzyknął na niego Yoongi.

-Ehh dobra... Macie 15min przerwy i do roboty! Namjoon cały czas myli kroki, a comeback tuż tuż... - powiedziała zespołowa mamusia.

Postanowiłem napisać do Rosé. Ciekawe co tam porabia.

Nowa wiadomość do: @sweetrose22

@YourJK97: Heja Rose!

@sweetrose22: Hejka JK!

@YourJK97: Co tam u ciebie księżniczko?

@sweetrose22: Nawet dobrze... Mam akurat teraz historię. Totalna nuda... Ehh, a ty co robisz?

@YourJK97: No mam próbę😂

@sweetrose22: Jesteś w jakimś zespole? Znam go?

@YourJK97: Można tak powiedzieć, co do drugiego... Nie wiem...

@sweetrose22: O nie! Nauczyciel zmierza w moją stronę... Jak jeszcze będę żyć odpisze... Jak nie... Przyjdź na mój pogrzeb😂

@YourJK97: Obecność obowiązkowa😂 Ale wiesz... Mam plany na naszą przyszłość. Ślub na plaży, 4 dzieci kotek i piesek🙈

@sweetrose22: Za daleko, o daleko. Kończę! Pa 👋

@YourJK97: Pa skarbie❤️

@sweetrose22 aktywna 🔟Sekund temu

❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️
Annyeong skarby!
Nowy rozdział. Tym razem perspektywa Kooka❤️ Sorry za małą aktywność, ale nie mogłam napisać rozdziału.
Postaram się nadrobić 🤗

Przypominam:
✨= motywacja
👥- follow = powiadomienia o rozdziałach

2-3 🌟 =new chapter
Do zobaczenia kochani!

501 słów🌿

~Mystery Boy~ JK Snapchat		   [ZAKOŃCZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz