Walking

2.5K 115 2
                                    

-Walking

Jeg gik med Liv i hånden på vej over til legepladsen i nærheden af mit hus. Liv havde nogle shorts som gik ned til knæene, en t-shirt og en vest udenpå. Jeg havde givet hende rottehaler, hvilket bare klædte hende helt til tops.

Der var sommer, så jeg havde også shorts og en t-shirt. Faktisk min Crazy Mofos på. Jeg kunne se Liv glædede sig til at skulle over på legepladsen. Jeg tror det er godt at hvis Liv skulle miste sin mor, blev det i sådan en alder.

Jeg slap Liv's hånd da vi trådte ind på legepladsens grund og lød hende løbe ind. Med mit blik fastnet til hende, satte jeg mig ned på en bænk ved siden af en anden mand. Nok lidt yngre end mig.

"Niall Horan" sagde han forfærdet. Jeg kiggede på ham.

"Mitch Cameron" sagde jeg tilbage og skød ham et dræber blik. Hvad fanden laver han her! Har han mindre søskende eller er han blevet pædofil?

"Hvem er din så?" Spurgte han og kiggede ud i den store mængde af børn. Jeg kiggede efter Liv, men kunne ikke se hende. Panikken slog hurtigt op i mig, indtil jeg kunne mærke nogle hive i mine shorts.

"Hey prinsesse!" Sagde jeg og satte Liv op på mit skød. Jeg kunne se Mitch kiggede ned på Liv med store øjne.

"Hun ligner virkelig sin mor" sagde han overrasket. Jeg nikkede og kørte en hånd over hendes pande.

"Må hun hvile i fred" mumlede jeg og kyssede Liv's pande. Mitch nikkede tavst ved siden af mig. Var han virkelig så ked af det? Han havde selv været hende utro, prøv og tænk på hvis han havde været faren!

"Har du nogle her eller finder du en du kan kidnappe?" Spurgte jeg hårdt. Jeg hader seriøst Mitch for groft.

"Niall jeg ved godt at jeg ikke var den bedste overfor Olivia, hvilket jeg er meget ked af det over. Men jeg har altså selv en søn, han er 2 år og leger henne med sin mor derude. Slap lige af man" sagde han. Jeg fnøs af ham og satte Liv ned igen på jorden.

"Har du set Olivia's gravplads?" Spurgte jeg uden at kigge på ham.

"Ja, jeg var derude da i alle var væk. Jeg tænkte nok at ingen af jer ville have mig der" sagde han.

"Det har du ret i" sagde jeg.

"Niall jeg ville ønske at jeg kunne gøre alt om igen, men det kan jeg ikke. Jeg ved du er sur på mig og det har du ret til Niall" sagde han og gik.

"Liv kom!" Råbte jeg. Liv hoppede af gyngen længere henne og så hun begyndte at løbe hen til mig med åbne arme. Jeg tog mine hænder under hendes arme og løftede hende op i luften.

"Hvad skal vi far?" Spurgte hun da jeg satte hende med i min arm.

"Vi skal til at spise og så skal du hjem og have en lur" sagde jeg og satte hende ned på jorden. Jeg tog hendes hånd og begyndte at gå.

~*~*~*~

Jeg fik øje op en cafe længere henne, lige da jeg stødte en på en. Jeg kunne se hendes poser faldte ned på jorden så hun bukkede sig ned efter dem.

"Det må De virkelig undskylde Miss" sagde jeg og hjalp med poserne. Liv bukkede sig ned og tog selv en for at række den til damen.

"Det gør ikke noget Hr. " sagde hun og kiggede ind i mine øjne. Hun var en yndig pige, men hun var ikke ligesom Olivia. Der er nok ingen som kan slå Olivia længere..?

"Niall Horan" sagde jeg og rakte hende den hånd jeg ikke holdte Liv med.

"Jessica Mortis" sagde hun og rystede hånd med mig.

"Hyggeligt at møde dig Jessica" sagde jeg med et smil. Hun nikkede smilende og kiggede ned på Liv.

"Det her er Liv Styles Horan. Min datter" sagde jeg.

"Hun er sød" sagde hun.

Jessica var meget køn, men jeg kan ikke se hende mere som en ven. Jeg sagde farvel og begyndte at gå med Liv hen mod cafeen.

Famous & Father | N.HNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ