♥EVLATLIK KARDEŞ♥

601 34 9
                                    

Parti başlayalı yaklaşık 1 saat olmuştu.Partide kız yoktu ve ben erkeklerin arasında kendimi kötü hissedince bizim apartmandaki en sevdiğim 4 kızı aramaya karar verdim.
Dördünüde sırayla aradım.5 dakika sonra kapı çaldı.Kalabalığı yararak gürültüyü arkamda bırakarak kapıya doğru ilerledim.Kapıyı açınca Esma üstüme çullandı sonra beni ittirip saçlarını düzeltmeye başladı.
E:yakışıklılar varmı kız partide
G:ne biliyim hiçbiri umrumda değil
Mısra bana doğru ilerleyip sıkı sıkı sarıldı sonra yüzüme dikkatlice baktı.
M:Bedirhan gelmiş mi? Sizin okuldaymış.
G:Gelir birazdan markete gitti bana meyvesuyu alcak alkol içmeme müsade etmiyor zaten içmemde ne olır ne olmaz
Beyza ve Ahsen'lede selamlaşarak hepsini içeri davet ettim.Beyza bana biraz soğuk davranıyordu bununda farkındaydım da hadi hayırlısı.Parti tüm heyecanıyla devam ediyordu ve ben çok sıkılmıştım.Kızlara eve sahip çıkmalarını biraz hava almaya çıkacağımı söyledim.Dolabımdan siyah kot ceketimi çıkartarak giydim.Evden çıktığımda içime oksijeni çekerek en sevdiğim yere-sahile-doğru ilerlemeye başladım.Sahile vardığımda boş banka oturdum telefonuma kulaklıklarımı takarak Rusça en sevdiğim "ay ay ay" şarkısını açtım.Hava yavaştan kararmaya başlamıştı.Hava esiyordu ben şarkıya eşlik ederken yanıma birinin oturmasıyla irkildim yana doğru döndüm Bedirhan'ı görünce rahatladım.
B:Ne olmuş benim kardeşime söyle bakalım
G:Parti daralttı bende hava almak için geldim
Bedirhan onaylarcasına kafasını salladı.Bedirhan ve ben çocukluktan beri arkadaştık.Beni benden iyi tanırdı.Mısra'yı seviyordu ama açılamıyordu.Mısra'da Bedirhanı seviyordu ve Bedirhan'dan ilk adımı atmasını bekliyordu.Bir an kendimi kötü hissetmeye başladım ve kafamı Bedirhan'ın omzuna yasladım.Oda bedenimi kollarıyla sardı .
B:Gece'm sana bişey diyeceğim bana yardımcı olacaksın ama tamammı?
G:Tamam
B:şimdi yarın ben burayı süsleyeceğim sende bir bahaneyle Mısra'yı getireceksin.Sonra bende ona açılacağım.Nasıl fikir? Yardım edecekmisin?
G:Tabiki yardım edeceğim ne demek kardeşimin mutluluğunu görmek istiyorum yarın Mısra'yı buraya getireceğim.
Bedirhan'ın gözlerinden ne kadar mutlu olduğu belli oluyordu ama benim aklım Beyza'nın bana karşı olan soğukluğuna takılmıştı.Beyza ve Esma'da benim ilk okul arkadaşlarımdı sadece Mısra aramıza geç katılmıştı.Beyza bir şey olmadığı sürece bana böyle davranmazdı.Ama zaten aramızda son zamanlarda kötü birşey yaşanmamıştı.Acaba Emre ile aralarında birşeymi olmuştu? Ama öyle bişey olsada bunu bana neden yansıtacaktıki? Kafama takma konusunda resmen üstüme yoktu.Bedirhan'a doğru dönerek
G:gitsekmi?
B:olur
Beraber eve doğru ilerlemeye başladık. Eve döndüğümüzde parti sonlanmak üzereydi herkes oyun oynuyordu bense koltuğa oturdum ve onları izlemeye başladım.Davut'u gördüm yanında Selim vardı oyun konsulunu televizyona bağlamışlardı.Futbol oynuyorlardı Selim ve Davut bir takımda bide bizim sınıfta olan Koray ve Kerem ikizleride bir takımdaydılar.Davut ve Selim 3 gol atarak öne geçmişlerdi.Oyunlar bittikten sonra herkes gitti.Annemi aradım annemde Muazzez ablanın eve geleceğini ve etrafı toparlayacağını söyledi.Bende odama çıktım ve üstümü değiştirdim.Dar bir tayt üstünede bol uzun gri bir tişört giymiştimSonra etrafı net göremediğimi fark ettim çünkü gözlüklerimi takmamıştım yuvarlak ince siyah çerçeveli gözlüklerimi komidinimin üzerinden aldım ve taktım.Sonra kitabımı okumaya başladım.
"Jennifer şokun etkisinden henüz yeni kurtulmuştu.Babası gözlerinin önünde vurulmuştu.Şokun etkisinden çıktıktan hemen sonra telefonunu aldı ve ambulansı aradı. Evin adresini zor olsada verdi. Artık sadece babası ölmesin diye dua ediyordu....."
*SABAH*
-Abla hadii uyan bak ben geldim.
Gözlerimi ovuşturarak açtım. Ablamı? İyide benim kardeşim yokki!? Nasıl olur bir rüya olmalı.
-Abla hadi annem çağırıyor
-İyide benim kardeşim yokki
Kız üzülerek dudaklarını büzdü sonra tekrar gülümsedi
-Ama beni hatırlamıyormusun?
Yataktan şaşkın bir şekilde kalktım ve koşarak aşağı indin inerken avazım çıktığı kadarda bağırıyordum
-ANNEEEE........ANNEEEE
-kız bir dur sakin ol ne oldu?
-Ne ara bana kardeş yaptım kimle yaptın!?
Annem gülmeye başladı kızda minik bedeniyle yavaş yavaş iniyordu merdivenleri.Annem kızı görünce gülümsedi
-Mia hayatım sen odana git oyuncaklarınla oyna ablanda gelicek şimdi.
Adının Mia olduğunu öğrendiğim KARDEŞİM Mia odasına doğru tekrar merdivenleri çıktı.Annem'de konuşmaya başladı.
-Bak Gece hani İrem teyzen ve Erhan amcan vardı hatırlıyormusun?
Kafamı kaşıyarak hatırlamaya çalışmıştım hatırlıyordum en sevdiğim iki kişiydi annemin iş yerinde çalışıyorlardı üstelik babamıda tanıyorlardı.Ailemizin bir parçasıydılar.
-Hatırlıyorum
-onların kızı onlar Mia'yı anneannesine götürürken kaza yapmışlar.Mia'da kafasını çarpmış ve hafızasını kaybetmiş.Ama İrem ve Erhan'ı kurtaramamışlar.Mia'da yalnız kalmasın diye onu evlatlık edindim.Ama sende bozma artık o senin kardeşin tamammı?
Ağlamaya başladım ben ağlarken Mia koşarak yanıma geldi bana sarıldı
-abla neden ağlıyorsun ağlama
şimdi ne diyecektim?
-sabah sana öyle davrandığım için ağlıyorum
-Üzülme çünkü ben unuttum.Bide şey telefonun çalıyordu onu getirdim.
-teşekkür ederim bir tanem
Telefonumu aldım 3 cevapsız aramanın üstüne bastım Bedirhan aramış.EYVAH! Mısra'ya sürpriz yapacaktık. Bedirhan'ı aradım ve odama doğru ilerlemeye başladım.Hemen açtı ona olanları anlattım ve Mia'yıda kendimle getireceğimi söyledim. Daha sonra Mısra'yı aradım ve onada herşeyi anlattım ve benimle beraber Sahile Mia'yı gezdirmeye gelirmisin diye sordum oda geleceğini söyleyerek telefonu kapattı.
Mia'ya seslendim.
-Miaa.......Miaa odama gelirmisin?
-geliyorummm
O kadar tatlı konuşuyorduki.
-Mia seninle beraber gezmeye gidelimmi?
-nereye gidicez?
-Kumsala
-Yaşaşınnn gidelimmm hadi gel de bana eybişe şeçelim.
Elimi tutarak beni odasına doğru  çekiştiriyordu. Odasına geldiğimizde dolabının kapağını açtım bir tane kot şort çıkarttım üstünede bendede aynısı olan beyaz üstünde yatay siyah çizgilerin olduğu cepli v yaka tişört çıkarttım.
-Sen  kendin giyebilirmisin
-Evet şen çık ben geyiyim yanına 
beni odanın dışına doğru ittirdi bende odama gittim ve Mia'nın tişörtünün aynısını altınada siyah bir şort çıkardım ayakkabı olarakta siyah cırt cırtlı bilekten nike sporlarımı giydim uzun düz saçlarımıda iki tane balık sırtı ördüm.Parfümümdende iki fıs sıktıktan sonra hafif bir makyaj yaptım kapalı kapımdan tık tık diye ses gelince Mia olduğunu anladım çünkü başka biri bu kadar nazik kapı çalamaz.
-Geyebilirmiyim
-Gelebilirsin
Kapıyı açtı ve içeri girdi çok tatlı olmuştu yüzünede güneş gözlüğü takmıştı.bana baktı ve sonra dudaklarını büzdü ve ağlamaya başladı.
-ne oldu? Neden ağlıyorsun?
-Çünkü. .....Çünkü benim yüjümde yenk yok hemde şaçlayım şeninki gibi güjel deyil
Gülmeye başladım
-Gel buraya sanada yapalım ama renklerden sürmeyelim çünkü ben çirkinliğimi kapatsın diye sürdüm sen zaten çok güzelsin ondan gerek yok.
Birden ağlamayı bırakarak gülmeye başladı
-Yaşaşın ben ablamdan daha güjelim
Mia'nında saçlarını ördüm sonra telefonumu ve kulaklığımıda aldım sonra Mia'nında benim ayakkabımın aynısı giydiğini gördüm
-Mia bizim neden her şeyimiz aynı
-Çünkü ben senin gibi olamyı şeviyorum
Mia'nın dediğine güldüm. İlk defa kardeşimle bir yere gidiyordum ve bu beni garip bir şekilde çok iyi hissettirmişti.

Evett bir bölümün daha sonuna geldik!!
Sizce nasıl olmuş?
Sizce bölümleri kaç günde bir atmalıyım ?
Bu bölümde bir tane ufaklık ve 4 kız dahil oldu hikayeye sizce bunlar iyimi, kötümü?
Gelelim bölümün ithaflarına:
Nergiz-Eminli
mervejuan
Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle <3


ERKEK LİSESİNDEKİ YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin