A existat vreodata acel moment in viata in care sa va simtiti doborati, pusi la pamant si sa simtiti ca de data asta nu va puteti ridica? Sa simtiti pur si simplu ca atunci cand ati vrea ca totul sa treaca , parca timpul ne tine in loc? Totul in jur sa para un paradox? Eu una ma gandesc ca toti am intampinat astfel de momente in viata, iar daca nu, o sa le intampinam. Dar ce facem atunci cand sentimentele noastre sunt puse defapt in joc? Cand tot ce facem este in defavoarea ,atat a noastra , cat si a celor din jur? Uneori ar trebui sa invatam sa ne confruntam cu realitatea, deoarece, problema umanitatii in zilele de astazi, este faptul ca noi nu am invatat sa si pierdem ,sau, cel putin nu am invatat sa luptam pentru ceea ce vrem ci pur si simplu asteptam sa ne vina totul "pe tava".
Vi s-a intamplat vreodata sa iubiti ? O intrebare care ar trebui pusa mai des... In zilele de astazi nimeni nu mai stie ce e iubirea. Altora le ia luni, poate chiar ani sa spuna persoanei iubite "te iubesc" , cand altii o spun fara sa ii inteleaga adevaratul sens. Iubirea este un sentiment profund , la care cu totii ne gandim ca fiind un lucru simplu, frumos, fara obligatii, in care suntem mereu fericiti si totul este colorat. Gresit! iubirea este un sentiment profund, intr-adevar, dar asta nu inseamna ca totul ii asa frumos. Este si frumos dar iubirea este in acelasi timp cel mai dureros sentiment care te pune deseori fata in fata cu realitatea, care te face sa versi rauri de lacrimi , si este si sentimentul care te doboara. Poate ca gresesc eu , poate ca unii iubiti si duceti o viata plina de culori dar fiecare isi spune opinia in functie de trairi .... La mine iubirea a fost, este si va fi un sentiment pe care il simt fara sa vreau si mereu mi se face tot mai frica sa il retraiesc.
Oare de ce atunci cand iubim incetam sa traim pentru noi insine si traim pentru ceilalti? Oare de ce noi suntem pe al doilea loc, iar ceea ce simt altii este mai important decat ceea ce simtim noi? In viata indiferent de ce am intampina ar trebui sa facem compromisuri.